تمام حق‌الزحمه مربیان حفظ قرآن فارس تا پایان فروردین پرداخت می‌شود
کد خبر: 3963407
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵
با پیگیری ایکنا؛

تمام حق‌الزحمه مربیان حفظ قرآن فارس تا پایان فروردین پرداخت می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس در خصوص پرداخت تتمه حق‌الزحمه مربیان قرآن این استان وعده داد که تا پایان فروردین‌ماه مابقی حق‌الزحمه‌ها را پرداخت خواهند کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعباس موسوی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، در خصوص پرداخت حق‌الزحمه مربیان طرح ملی حفظ قرآن این استان که طی چند ماه اخیر خبرنگار ایکنا به جد دنبال تحقق این مسئله بود، گفت: مابقی حق‌الزحمه مربیان را تا پایان فروردین‌ماه پرداخت خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید:


وی با بیان اینکه حق‌الزحمه حدود 90 درصد از مربیان قرآن را پرداخت کرده‌ایم، افزود: از 200 میلیون تومان بدهی که به مربیان طرح ملی حفظ قرآن داشتیم تنها 30 میلیون تومان یعنی حدود 10 درصد آن باقی مانده است که به‌زودی مابقی آن هم پرداخت خواهد شد.

موسوی در ادامه در خصوص فعالیت‌های ماه مبارک رمضان، گفت: یک سری موقوفات هستند که دارای نیات ماه مبارک رمضان هستند اما به‌دلیل وضعیت قرمز شیوع کرونا قطعاً ما طبخی نخواهیم داشت بلکه بسته‌های ارزاقی را به‌صورت خشکه میان نیازمندان توزیع خواهیم کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس از تداوم توزیع بسته‌های معیشتی و حمایت از نیازمندان و ایتام از محل موقوفات استان در ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: قطعاً برنامه‌ریزی‌های فرهنگی و قرآنی برای این ماه مبارک متناسب با شرایط موجود انجام خواهیم داد که اعلام خواهد شد.

وی درباره وضعیت فعالیت بقاع متبرکه، گفت: ما طبق دستور ستاد مبارزه با کرونا عمل می‌کنیم و در صورت تأکید این ستاد بر تعطیلی این مراکز، قطعاً آن‌ها را تعطیل خواهیم کرد ولی فعلاً این مراکز با محدودیت در حال فعالیت هستند.

انتهای پیام
captcha