اقامه نماز جمعه در تمام شهرستان‌های فارس متوقف شد
کد خبر: 3963132
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۳:۵۴

اقامه نماز جمعه در تمام شهرستان‌های فارس متوقف شد

مدیر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه فارس با اشاره به وضعیت شیوع كرونا در شهرستان‌های این استان گفت: نماز جمعه این هفته، 20 فروردین‌ماه در هیچ‌كدام از شهرستان‌ها و شهرهای فارس اقامه نخواهد شد.

به گزارش ایكنا از فارس،‌ حجت‌الاسلام والمسلمین حسین‌ملك مكان، مدیر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه فارس شامگاه چهارشنبه، 18 فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران گفت: طبق اعلام ستاد استانی مدیریت كرونا استان فارس هم‌اكنون 24 شهرستان استان در وضعیت قرمز هستند.

وی با بیان اینكه 12 شهرستان استان هم در وضعیت نارنجی بسر می‌برند، گفت: به‌منظور حفظ سلامتی مردم و پیشگیری از شیوع كرونا نماز جمعه این هفته، 20 فروردین‌ماه در هیچ‌كدام از شهرستان‌ها و شهرهای فارس از جمله شیراز اقامه نخواهد شد.

بنا بر این گزارش، طبق اعلام عبدالرسول همتی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشكی شیراز در تاریخ 18 فروردین‌ماه شهرستان‌های شیراز، زرقان، بیضا، سپیدان، کازرون، کوهچنار، ممسنی، داراب، ارسنجان، آباده، اقلید، خرمبید، مرودشت، کوار، جهرم، خَفر، فراشبند، اِوَز، گِراش، لارستان، زرین دشت، فیروزآباد و فسا در وضعیت قرمز کرونا قرار داشته و سایر شهرستان‌های دارای وضعیت نارنجی هستند و در حال حاضر شهرستانی با وضعیت زرد در استان نداریم و تعداد شهرستان‌های با وضعیت قرمز به سرعت در حال افزایش است.

همچنین عبدالرضا قاسم‌پور، جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت كرونا از ارائه پیشنهاد تعطیلی دو هفته‌ای این استان به ستاد ملی خبر داد و گفت:‌ این پیشنهاد تعطیلی با هدف تعطیل شدن فعالیت‌های فرهنگی، اقتصادی، عمرانی و غیره انجام شده است.

انتهای پیام
captcha