رئیس جمهور منتخب روحیه جوان و نشاط داشته باشد
کد خبر: 3962867
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹

رئیس جمهور منتخب روحیه جوان و نشاط داشته باشد

امام جمعه جهرم با اشاره به در پیش‌رو بودن انتخابات ریاست جمهوری در سال جاری گفت: رئیس جمهوری انتخاب كنیم كه روحیه جوان و نشاط لازم را داشته باشد.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین مدبر، امام جمعه جهرم امروز، 17 فروردین‌ماه در دیدار با مجموعه انتظامی این شهرستان به در‌ پیش‌رو بودن انتخابات در خردادماه سال جاری اشاره كرد و گفت: در انتخابات پیش رو، رئیس جمهوری انتخاب كنیم كه روحیه جوان و نشاط لازم را داشته باشد.

وی همچنین اهمیت جلب مشاركت حداكثری مردم به انتخابات را یادآور شد و تأكید كرد: نقش پلیس در تأمین امنیت انتخابات بسیار پررنگ و مهم است.

مدبر با اشاره به وظیفه مهم و ارزشمند نیروی انتظامی در جهت تحقق امنیت پایدار، بیان كرد: بحمد الهی در حال حاضر دو فرمانده لایق ناجا در شهرستان جهرم مشغول خدمتگزاری هستند.

امام جمعه جهرم، تلاش کارکنان نیروی انتظامی این شهرستان را غیر قابل وصف عنوان كرد و گفت: اقدامات و تلاش‌های پلیس در جامعه بسیار ارزشمند و ستودنی است.

خسرو رزمجویی، فرمانده انتظامی شهرستان جهرم نیز در این دیدار گفت: وظیفه نیروی انتظامی انتظام‌بخشی است و تلاش شبانه‌روزی پلیس این است كه امنیت و آرامش را به مردم هدیه دهد.

وی افزود: در ایام تعطیلات نوروز با برنامه‌ریزی و تقسیم‌بندی نیروها و همچنین اقدامات فنی و تخصصی، كشفیات سرقت نسبت به‌مدت مشابه سال قبل، 17 درصد افزایش داشت.

انتهای پیام
captcha