افتتاح مركز تخصصی مهدویت سطح 3 طلاب در فارس
کد خبر: 3962456
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۶

افتتاح مركز تخصصی مهدویت سطح 3 طلاب در فارس

معاون بنیاد مهدی موعود(عج) فارس در تشریح فعالیت‌های مهدوی استان طی ایام دهه مهدویت از افتتاح مركز تخصصی مهدویت سطح 3 ویژه طلاب خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام محمدصادق غلامی، معاون بنیاد مهدی موعود(عج) فارس امروز، 15 فروردین در پنجمین نشست شورای قرآن و عترت استان به تشریح فعالیت‌های مهدوی استان طی ایام دهه مهدویت پرداخت و گفت: مركز تخصصی مهدویت سطح 3 ویژه طلاب در استان فارس طی دهه مهدویت افتتاح شد.

وی با بیان اینكه برنامه‌های متعددی طی ایام دهه مهدویت در سطح استان اجرا شد، راه‌اندازی سه‌شنبه‌های مهدوی، برپایی مراسم استغاثه به حضرت ولیعصر(عج)، اجرای پویش وقف مهدوی با همكاری اوقاف، اجرای پویش هفت سین مهدوی در فضای مجازی، جشن تكلیف خانگی برای پسران، برگزاری مسابقه كتابخوانی میثاق با خورشید پنهان را از جمله این برنامه‌ها برشمرد.

غلامی همچنین از توزیع بسته‌های معیشتی در بازه زمانی نیمه شعبان تا نیمه رمضان خبر داد و گفت: برای اجرای طرح سه‌شنبه‌های مهدوی دستورالعملی را اماده ردیم كه بیش از 35 پیشنهاد در آن آمده است.

وی همچنین برپایی نمایشگاه محصولات فرهنگی و كتاب‌های مهدوی را از دیگر برنامه‌های ذكر شده اعلام كرد و گفت: علاوه بر این‌ها حدود 30 فیش منبر منطبق با آیات مهدوی همراه با ترجمه، نكات و داستان مرتبط را تهیه و توزیع كردیم.

انتهای پیام
captcha