دیدگاه جامعه‌محوری پلیس برای تأمین امنیت مطلوب
کد خبر: 3962244
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹

دیدگاه جامعه‌محوری پلیس برای تأمین امنیت مطلوب

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس با اشاره به میزان رضایت‌مندی مردم از ناجا گفت: پلیس با دیدگاه جامعه‌محوری خود همواره سعی داشته است تا با تعامل و همکاری مردم امنیت مطلوب را در سطح جامعه برقرار کند.

به گزارش ایكنا از فارس، كاووس محمدی، معاون اجتماعی پلیس فارس امروز، 14 فروردین در جمع خبرنگاران گفت: نظرسنجی بررسی عملکرد پلیس در تعطیلات نوروز 1400 طی دو مرحله و با استفاده از روش نمونه‌گیری تصادفی، در استان فارس و به ویژه شهر شیراز اجرایی شد.

وی ادامه داد: بر اساس نتایج این نظرسنجی که از مسافران نوروزی مستقر در هتل‌ها به عمل آمد، پلیس استان فارس نمره 18 از 20 را کسب کرد.

محمدی، کسب نمره 18 توسط پلیس فارس و میزان بالای رضایت‌مندی مردم از نیروی انتظامی را افتخاری بزرگ عنوان کرد و افزود: پلیس با دیدگاه جامعه‌محوری خود همواره سعی داشته است تا با تعامل و همکاری مردم امنیت مطلوب را در سطح جامعه برقرار کند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس با اشاره به شرایط موجود و فراگیر شدن ویروس منحوس کرونا، گفت : دراین راستا نیروی انتظامی استان با استفاده لازم از ظرفیت‌های شبکه‌های اجتماعی، فضای مجازی و رسانه‌ها به‌خوبی توانست امنیت و آرامش را برای مردم و مسافران نوروزی به ارمغان آورد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از مردم شریف استان فارس و همچنین مسافران نوروزی در راستای تعامل و همکاری خوب با خادمان خود در نیروی انتظامی، گفت: کارکنان نیروی انتظامی در راستای خدمت‌رسانی به مردم و برقراری نظم و امنیت مطلوب در جامعه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کنند.  

انتهای پیام
captcha