شیراز؛ میزبان جشنواره ملی «گام خدمت» طلاب
کد خبر: 3961731
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸

شیراز؛ میزبان جشنواره ملی «گام خدمت» طلاب

نخستین جشنواره ملی آثار جهادی حوزوی با عنوان «گام خدمت» ویژه طلاب ایرانی و غیرایرانی به‌میزبانی شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از فارس، نخستین جشنواره ملی آثار جهادی حوزوی با عنوان «گام خدمت» ویژه طلاب ایرانی و غیرایرانی به‌میزبانی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه فارس برگزار می‌شود که علاقه‌مندان تا 30 فروردین‌ماه جاری مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره دارند.

جشنواره ملی «گام خدمت» در بخش‌های هنری شامل عکس، تولیدات ویدئویی نظیر فیلم کوتاه، مستند، موشن گرافیک؛ تولیدات گرافیکی اعم از پوستر مفهومی و عکس نوشته و همچنین بخش ادبی شامل خاطره شفاهی به‌صورت صوتی و بخش علمی شامل مقالات مختلف با محوریت جهاد اعلام شده است.

بخش ویژه این جشنواره هم گزارش تجربیات گروه‌های جهادی به همراه بیان چگونگی فعالیت، مشکلات و موانع، آسیب‌ها و فرصت‌ها به ضمیمه مستندات و طرح فرهنگی و تبلیغی در راستای خدمت به مستضعفین انتخاب شده است.

از برگزیدگان هر بخش در این جشنواره ملی تقدیر خواهد شد و همچنین از بخش ویژه جشنواره هم حمایت مالی ویژه به عمل می‌آید. ضمن اینکه مشاوره تخصصی هم به‌صورت رایگان به بخش‌های مختلف ارائه می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط شرکت در جشنواره و ارسال آثار خود می‌توانند به پایگاه اینترنتی www.gam-khedmat.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha