کارگاه «تربیت مشاور با رویکرد اسلامی» برگزار می‌شود
کد خبر: 3959637
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰
از سوی سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور؛

کارگاه «تربیت مشاور با رویکرد اسلامی» برگزار می‌شود

دوره تکمیلی کارگاه «تربیت مشاور با رویکرد اسلامی» از سوی مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، دوره تکمیلی کارگاه «تربیت مشاور با رویکرد اسلامی» به صورت غیرحضوری از سوی مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور برگزار می‌شود.

این کارگاه تخصصی با حضور حجج‌اسلام مسعود آذربایجانی، حسن انصاری، محمدصادق شجاعی و محمدرضا احمدی و نیز مسعود جان‌بزرگی برگزار خواهد شد.

امکان جذب نفرات برگزیده در مرکز مشاوره جهاددانشگاهی(سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور)، أخذ گواهی معتبر از جهاددانشگاهی و امکان شرکت در دوره‌های پیشرفته از مزایای حضور در این کارگاه تخصصی است.

مدت زمان برگزاری این کارگاه تخصصی که از نیمه دوم فروردین‌ماه سال 1400 برگزار می‌شود، 26 ساعت است. هزینه ثبت نام برای هر یک از علاقه‌مندان به شرکت در این دوره، 560 هزار تومان است که امکان پرداخت شهریه در دو قسط نیز وجود دارد. همچنین، دانشجویان و طلاب می‌توانند از تخفیف 10 درصدی شهریه نیز برخوردار شوند.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانند با شماره‌های ۶۶۴۱۰۲۴۸ و ۶۶۴۱۰۲۳۹ و نیز شماره واتساپی ۰۹۹۲۱۵۹۱۹۴۳ تماس گیرند.

انتهای پیام
captcha