تاریخ دومین دوره انتخابات اتحادیه مدغم تشكل‌های قرآنی فارس اعلام شد
کد خبر: 3957958
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۷

تاریخ دومین دوره انتخابات اتحادیه مدغم تشكل‌های قرآنی فارس اعلام شد

مدیرعامل اتحادیه تشكل‌های قرآن و عترت استان فارس از اعلام زمان برگزاری دومین دوره انتخابات اتحادیه مدغم تشكل‌‌های قرآنی در این استان خبر داد.

تاریخ دومین دوره انتخابات اتحادیه مدغم تشكل‌های قرآنی فارس اعلام شدمحمدحسین اسلامی، مدیرعامل اتحادیه تشكل‌های قرآن و عترت فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، از اعلام تاریخ دومین دوره انتخابات اتحادیه مدغم تشكل‌های قرآنی این استان خبر داد و گفت: طبق هماهنگی‌های انجام شده با اتحادیه كشوری تاریخ انتخابات اتحادیه مدغم تشكل‌های قرآنی فارس، 19 فروردین‌ماه سال آینده اعلام شده است.

وی با بیان اینكه ثبت‌ نام كاندیداها برای این انتخابات از روز شنبه، 16 اسفندماه آغاز شده است، آخرین مهلت ثبت‌ نام در این انتخابات را 20 اسفندماه اعلام كرد و گفت: بعد از تأیید صلاحیت‌ها، اسامی كاندیداها را اعلام خواهیم كرد.

اسلامی با بیان اینكه این انتخابات به‌صورت حضوری و با رعایت پروتكل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد، افزود: در این انتخابات نمایندگانی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اتحادیه كشوری و ادارات كل تبلیغات اسلامی فارس و ارشاد فارس برای نظارت خواهند داشت.

مدیرعامل اتحادیه تشكل‌های قرآنی فارس با یادآوری اینكه این انتخابات به‌صورت سه ساله برگزار می‌شود، گفت: نخستین دوره انتخابات به‌دلیل شیوع كرونا تقریباً چهار سال به‌طول انجامید ولی به‌طور كلی قانون این انتخابات سه ساله خواهد بود.

وی با تأكید بر اینكه تلاش می‌كنیم تا این انتخابات را با آرامش و طمأنینه برگزار كنیم تا به یاری خدا بتوانیم انتخاباتی سالم و پرباری برای شكوفایی جامعه قرآنی استان داشته باشیم، گفت: هنوز شمار واجدان شرایط در انتخابات مشخص نشده است.

اسلامی با بیان اینكه این انتخابات در قالب مجمع عمومی برگزار می‌شود، گفت: براساس اساسنامه اگر تعداد واجدان شرایط در این مجمع عمومی نصف به علاوه یک شد، مجمع عمومی رسمیت دارد و انتخابات برگزار می‌شود اما اگر به حد نصاب نرسید، تا 15 روز بعد از آن می‌توان مجمع عمومی فوق‌العاده برگزار كرد كه تعداد اعضای آن به هر عددی كه برسد، وجهه قانونی دارد و انتخابات برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha