آمادگی شیراز برای میزبانی جشنواره فیلم فجر 1400
کد خبر: 3957925
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷

آمادگی شیراز برای میزبانی جشنواره فیلم فجر 1400

شهردار شیراز با اشاره به احداث پردیس سینمایی جوان در این كلان‌شهر اعلام كرد: با افتتاح این پردیس سینمایی، شیراز می‌تواند میزبان جشنواره فیلم فجر در سال 1400 باشد.

به گزارش ایكنا از فارس، حیدر اسكندرپور، شهردار شیراز امروز، 16 اسفندماه در مراسم آغاز كاشت درخت در محدوده پیاده‌راه سلامت منطقه 2 شهرداری شیراز به احداث پردیس سینمایی جوان در این كلان‌شهر اشاره كرد و گفت: با افتتاح این پردیس سینمایی می‌توانیم به صراحت به تهران اعلام كنیم كه شیراز می‌تواند میزبان جشنواره فیلم فجر در سال 1400 باشد.

وی افزود: پیشرفته‌ترین تجهیزات سینمایی را برای استقرار در پردیس سینمایی جوان شیراز خریداری خواهیم كرد، افزود: این پردیس سینمایی دارای 5 سالن خواهد بود.

اسكندرپور در بخش دیگری از سخنان خود از تخریب باغ‌های شیراز انتقاد كرد و گفت: متأسفانه در سال‌های گذشته در بسیاری از نقاط شاهد نابودی جنگل‌ها بودیم و به نام توسعه بسیاری از باغ‌ها از بین رفتند.

شهردار شیراز یكی از اولویت‌های این سازمان را احیای باغ‌های قصردشت اعلام كرد و گفت: البته طی این مدت اقدامات خوبی برای رشد فضای سبز انجام داده‌ایم به‌عنوان مثال فضای سبز اطراف بلوار مدرس كه به دلیل احداث مترو نابود شده بود، امروز با كاشت درخت و درختچه سرو و چنار و گل احیا شده است.

وی همچنین از اجرای بیش از 400 میلیارد تومان پروژه در منطقه 2 شهرداری شیراز خبر داد و گفت: امروز در شرایط سخت اقتصادی بیش از 157 پروژه شاخص در كلان‌شهر شیراز در حال اجراست.

انتهای پیام
captcha