انتخابات ۱۴۰۰ بعثتی برای تحولات اقتصادی کشور باشد
کد خبر: 3957671
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸
خطیب جمعه کامفیروز:

انتخابات ۱۴۰۰ بعثتی برای تحولات اقتصادی کشور باشد

خطیب جمعه کامفیروز با بیان اینکه مبعث از یک طرف، روز ارائه‌ هدف و برنامه و از طرف دیگر روز انتخاب مردم است، گفت: در انتخابات پیش‌رو مراقب باشیم که با انتخاب مسیر صحیح، بعثتی در عرصه‌ سیاست و اقتصاد کشور را رقم زده و با آفرینش حماسه‌ای دیگر، آینده و سعادت خود را تضمین کنیم.

به گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام محمد تقی‌زاده، خطیب جمعه کامفیروز، ۱۵ اسفندماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به در پیش‌رو بودن عید بزرگ مبعث، گفت: مبعث شریف‌ترین روز در سرتاسر هستی است.

وی با بیان اینکه این روز از ابعاد و جهات گوناگون جای بررسی دارد، افزود: بعثت روزی است که در آن پیامبر اکرم(ص) با تبیین دقیق برنامه‌ سعادت انسان‌ها، به آن‌ها قدرت انتخاب داد که یا مسیر فلاح را برگزینند یا راه شقاوت را.

تقی‌زاده با تصریح اینکه مبعث از یک طرف، روز ارائه‌ هدف و برنامه و از طرف دیگر روز انتخاب مردم است، گفت: رفته ‌رفته به یک مبعث در عرصه‌ سیاست چله‌ دوم انقلاب اسلامی نزدیک می‌شویم. نقطه‌ای که برای آینده‌ کشورمان بسیار حساس است. باید همگی مراقب باشیم که با انتخاب مسیر صحیح، بعثتی در عرصه‌ سیاست و اقتصاد کشور را رقم زده و با آفرینش حماسه‌ای دیگر، آینده و سعادت خود را تضمین کنیم.

خطیب جمعه کامفیروز در ادامه با اشاره به دستور مستقیم رئیس ‌جمهور آمریکا مبنی بر هدف قرار دادن برخی مواضع متعلق به نیروهای مقاومت در عراق، گفت: در هفته‌ گذشته با دستور بایدن، هفت نقطه از مناطقی که نیروهای حشدالشعبی در آن مستقر هستند مورد حمله‌ جنگنده‌های آمریکایی و موشک‌های آنان قرار گرفت.

وی ادامه داد: آنان در کمال وقاحت به فرزندان سرزمین عراق در خاک خودشان بدون هیچ مجوزی از سوی دولت رسمی این کشور حمله کرده و به آنان آسیب می‌رسانند. البته در این حملات خوشبختانه آسیب انسانی مشاهده نشد و فقط یک نفر به شهادت رسید اما بحث اصلی این است که آنان دائما در حال نقض حاکمیت یک کشور مستقل هستند، عملی که در حقوق بین‌الملل تخلف محسوب می‌شود. خودشان اجازه‌ ارتکاب هرگونه تخلفی را دارند اما نوبت به سایرین از جمله ایران که می‌رسد از حقوق اولیه‌ خود یعنی خرید دارو و غذا نیز محروم می‌شوند.

تقی‌زاده بیان کرد: کسانی که امید به ایجاد اصلاحات از سوی بایدن داشتند، خوب نظاره‌گر باشند که او نیز جانشین سلف ناصالح خویش است. البته ما از همین جا به آمریکا و دوستان او می‌گوییم، بدانید که پس از شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، شما نه تنها در عراق بلکه در کل منطقه روی آسایش را نخواهید دید و تا اخراج کامل شما، ما از پای نخواهیم نشست.

انتهای پیام
captcha