حمایت خادم‌یاران رضوی فارس از جلسات سنتی قرآن
کد خبر: 3957608
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۰

حمایت خادم‌یاران رضوی فارس از جلسات سنتی قرآن

مسئول کانون قرآن دبیرخانه كانون‌های خدمت رضوی در استان فارس با بیان اینکه هر جلسه سنتی قرآن را تبلیغ می‌کنیم، گفت: به‌طور کلی هرگونه فعالیت قرآنی که از طرف هر نهادی و گروهی انجام می‌شود خود را موظف می‌دانیم که آن را تبلیغ و حمایت کنیم.

به گزارش ایكنا از فارس، مجتبی غیب‌پرور، مسئول کانون قرآن دبیرخانه كانون‌های خدمت رضوی در استان فارس، امروز 14 اسفندماه در دومین نشست هم‌اندیشی شورای قرآن و عترت این استان گفت: محافل خانگی قرآن همان جلسات سنتی هستند که از گذشته تاکنون برپا می‌شوند.

وی افزود: دو سال پیش در کانون قرآن دبیرخانه کانون‌‌های خدمت رضوی استان تعدادی از جلسات سنتی قرآن را شناسایی کردیم اما این شناسایی‌ها به‌صورت پراکنده انجام شد لذا خوب است که ساماندهی برای این کار صورت گیرد.

غیب‌پرور لازمه شناسایی جلسات خانگی قرآن را داشتن دید فراسازمانی دانست و گفت: این کار را در گروه‌های خادم‌یاری امام رضا(ع) انجام داده‌ایم و می‌توانیم باز هم انجام دهیم ضمن اینکه ما همواره در هر کجا فعالیت و جلسه قرآنی باشد آن را تبلیغ می‌کنیم و این کار را یک وظیفه برای خود می‌دانیم.

مسئول کانون قرآن دبیرخانه كانون‌های خدمت رضوی در استان فارس تأکید کرد: به‌طور کلی هر گونه فعالیت قرآنی که از طرف هر نهادی و گروهی انجام می‌شود خود را موظف می‌دانیم که آن را تبلیغ و حمایت کنیم.

وی با بیان اینکه بانک اطلاعاتی جلسات خانگی قرآن را در اختیار نهادهای مربوطه قرار دهیم تا بتوانیم از ظرفیت آن‌ها در طرح‌های مختلف استفاده کنیم، گفت: البته باید بدانیم که جلسات سنتی و خانگی به‌صورت خودجوش به وجود آمده‌اند و خیلی قبول نمی‌کنند که بخواهند مدیریت نهاد یا سازمانی را قبول کنند اما ما می‌توانیم با این نوع جلسات تعاملات فرهنگی و موضوعی داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha