به‌کارگیری ظرفیت‌های سپاه برای اشتغال‌زایی / نذر رهایی برای 200 زندانی نیازمند فارس
کد خبر: 3957592
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷
فرمانده سپاه فجر خبر داد؛

به‌کارگیری ظرفیت‌های سپاه برای اشتغال‌زایی / نذر رهایی برای 200 زندانی نیازمند فارس

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه اشتغال‌زایی و در کنار آن تأمین امنیت شغلی کارگران دو مؤلفه مهم در موضوع اقتصاد فارس هستند، گفت: ظرفیت‌های سپاه فارس آماده همکاری و به‌کارگیری در زمینه ایجاد شغل برای جوانان بومی استان است.

به گزارش ایکنا از فارس، نشست هم‌اندیشی هیئت اندیشه‌ورز سازمان بسیج کارگران و کارخانجات  فارس امروز، 14 اسفندماه با حضور فرمانده سپاه فجر و ریاست اداره‌کل کار، تعاون و امور اجتماعی استان برگزار شد.

سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر در این مراسم با بیان اینکه دیدگاه کلی سپاه فجر کمک و یاری به مسئولان استان برای گره‌گشایی از مشکلات است، گفت: کارهای بزرگی طی سال اخیر در قالب نهضت کمک مؤمنانه در استان انجام شده که نتیجه همکاری، هماهنگی و مشارکت خیران نیک‌اندیش فارس، بسیجیان و مسئولان بوده است.

وی با بیان اینکه اقتصاد و اشتغال دو مسئله مهم استان هستند که باید مدنظر مسئولان قرار داشته باشند، گفت: اشتغال‌زایی و در کنار آن تامین امنیت شغلی کارگران دو مولفه مهم در موضوع اقتصاد فارس هستند و ظرفیت‌های سپاه فارس آماده همکاری و به‌کارگیری در زمینه ایجاد شغل برای جوانان بومی استان است.

بوعلی با اشاره به اجرای موفق طرح توکاد در استان فارس، گفت: این طرح موفق که شایسته است به‌عنوان یک الگو در کشور مطرح شود در راستای تأمین تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند نتایج درخشانی داشته است.

وی با بیان اینکه نتایج درخشان این طرح‌های نوآورانه نشاندهنده ظرفیت‌های عظیم فارس است،  ادامه داد: در روزهای پایانی سال برای آزادی ۲۰۰ زندانی در قالب طرح نذر رهایی برنامه‌ریزی شده است، بسته‌های معیشتی برای اهدا به محرومان و قشر کارگر در حال آماده‌سازی است و آماده تسهیل‌گری برای حضور اقشار کارگر در طرح صندوق‌های قرض‌الحسنه مردمی هستیم.

بوعلی با تصریح اینکه فرماندهی سپاه فجر مسائل و مشکلات قشر کارگر را در سطوح مختلف و در جلسات استانی پیگیری می‌کند، گفت: هیئت اندیشه‌ورز بسیج کارگران و کارخانجات نیازمندی‌ها و مشکلات قشر کارگر را شناسایی و طرح‌های جامع برای حل این مشکلات پیشنهاد دهد.

فرمانده سپاه فجر در پایان گفت: ارائه طرح‌های تخصصی برای حل مشکلات و طرح‌های نوآورانه یکی از رسالت‌های مهم هیئت‌های اندیشه‌ورز اقشار بسیج است.

انتهای پیام
captcha