موضوع مسائل مالی قرآنی در ذهن جامعه قرآنی سوال ایجاد کرده است
کد خبر: 3957253
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۹

موضوع مسائل مالی قرآنی در ذهن جامعه قرآنی سوال ایجاد کرده است

مسئول امور قرآنی دفتر نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: موضوع مسائل مالی قرآنی در ذهن جامعه قرآنی سوال ایجاد کرده است و واقعاً در این زمینه هیچ آگاهی و اطلاعی ندارند، شفاف‌سازی مسائل مالی باعث می‌شود که فعالان قرآنی نسبت به مدیران و مسئولان اطمینان بیشتری پیدا کنند.

به گزارش ایکنا از خوزستان، حجت‌الاسلام سید محمدعلی بلادیان، مسئول امور قرآنی دفتر نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در نشست شورای توسعه فرهنگ قرآن کریم استان که امروز ۱۲ اسفندماه در اهواز برگزار شد، گفت: بنابر دستور حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی‌فرد، دو ماه است که فعالیت خود را در زمینه مباحث قرآنی آغاز کرده‌ام. برای این کار چند محور را در دستور کار خود قرار داده‌ایم که از جمله آن می‌توان به دیدار با فعالان و پیشکسوتان قرآنی و موسسات قرآنی اشاره کرد. 

وی ادامه داد: همکاری و هماهنگ‌سازی بین ادارات و نهادها و همچنین کمک در ارائه طرح‌ها و برنامه‌های قرآنی به آنها را جزو وظایف خود می‌دانیم. برخی از ادارات همکاری خوبی با ما داشته‌اند و از برخی دیگر انتظار همکاری بیشتری داریم. نگاه ما همکاری و هماهنگ‌سازی است و اجرای امور وظیفه ما نیست.

بلادیان گفت: موضوع مسائل مالی قرآنی در ذهن جامعه قرآنی سوال ایجاد کرده است و واقعاً در این زمینه هیچ آگاهی و اطلاعی ندارند، شفاف‌سازی مسائل مالی باعث می‌شود که فعالان قرآنی نسبت به مدیران و مسئولان اطمینان بیشتری پیدا کنند. 

مسئول امور قرآنی دفتر نماینده ولی فقیه در استان خوزستان بیان کرد: همچنین همکاری خوبی را با حوزه علمیه برادران آغاز کرده‌ایم که در طرح قرآنی ارائه‌شده تاکنون ۱۲۰ نفر از طلاب درس خارج برای شرکت در دوره تربیت معلم و استادی قرآن کریم ثبت‌نام کرده‌اند. ما برای پیشرفت و توسعه فرهنگ قرآن کریم و گسترش مسائل دینی در خدمت همه مدیران هستیم تا با اتحاد و همکاری بیشتر در این زمینه فعالیت کنیم.

انتهای پیام
captcha