گرامیداشت یاد شهید علی‌اكبر فرّار در «سه‌شنبه‌های تكریم»
کد خبر: 3957246
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۰

گرامیداشت یاد شهید علی‌اكبر فرّار در «سه‌شنبه‌های تكریم»

در طرح ملی «سه‌شنبه‌های تكریم» این هفته استان فارس از خانواده شهدای علی اكبر فرّار، یكی از شهدای دوران دفاع مقدس شهرستان خرامه تجلیل شد.

به گزارش ایكنا از فارس، طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم» در فارس امروز، 12 اسفندماه به‌همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان فارس به‌منظور گرامیداشت یاد شهید علی اکبر فرّار، از شهدای دوران دفاع مقدس شهرستان خرامه به‌صورت ویدئو كنفرانس برگزار شد.

مصطفی دهقانی، دبیر طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم» در استان فارس در این نشست گفت: طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم» چندین ماه است که با ایده ستاد کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کشور و با حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شکل گرفت.

وی با بیان یانكه این طرح در استان فارس نیز با حمایت مدیركل ارشاد در حال اجراست،‌ افزود: این طرح خاطرات خوبی به‌جا گذاشته است و جای بسی خوشحالی است که مسئولان یاد شهدا را زنده نگه می‌دارند و در زنده نگهداشتن یاد شهدا سهیم هستند.

دهقانی در پایان گفت: بحمد الهی طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم» مورد استقبال و توجه ویژه خانواده های معزز شهدا و ایثارگران فارس قرار گرفته است.

یادآور می‌شود، شهید علی اکبر فرّار در تاریخ سوم شهریور 1345 به‌دنیا آمد و در تاریخ هفتم شهریور ماه 1362 در منطقه عملیاتی زبیدات عراق در عملیات والفجر مقدماتی به فوز عظیم شهادت دست يافت.  

انتهای پیام
captcha