رهنمودهای خانواده‌های شهدا را به‌عنوان نقشه راه استفاده كنیم
کد خبر: 3957244
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۴

رهنمودهای خانواده‌های شهدا را به‌عنوان نقشه راه استفاده كنیم

مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس یكی از مهم‌ترین وظایف مسئولان را رسیدگی به خانواده‌های شهدا دانست و گفت: مسئولان باید از رهنمودهای خانواده‌های شهدا به‌عنوان نقشه راه برای فعالیت‌های خود استفاده كنند.

به گزارش ایكنا از فارس، صابر سهرابی، مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس امروز، 12 اسفندماه در طرح ملی «سه‌شنبه‌های تكریم» كه به دیدار با خانواده شهید علی اكبر فرار كرد و در قالب ویدئو كنفرانس اجرا شد، جایگاه شهدا را یادآور شد و گفت: یكی از مهم‌ترین وظایف مسئولان رسیدگی به خانواده‌های شهداست.

وی با تأكید بر اینكه مسئولان باید از رهنمودهای خانواده‌های شهدا به‌عنوان نقشه راه برای فعالیت‌های خود استفاده كنند، گفت: در آیات قرآن كریم تأكیدات فراوانی در خصوص مقام شامخ شهدا وجود دارد كه نشان از عظمت آنان است.

سهرابی با یادآوری اینكه به دلیل شیوع كرونا امكان دیدار حضوری با خانواده‌های شهدا میسر نیست لذا در بستر فضای مجازی این كار انجام می‌شود، گفت: امیدواریم كه هر چه زودتر كرونا برطرف شود و بتوانیم به‌صورت حضوری خدمت خانواده‌های شهدا برسیم.

مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با تصریح اینکه این شهید جان شیرین خود را فدای میهن کرد تا رفاه، آرامش و آسایش نصیب ایران شود، افزود: بالاترین نیکی شهادت در راه خدا است و جای شکر دارد که چنین فرزندانی را در کشور داشتیم که برای جهاد در راه خدا درنگ نمی‌کردند.

وی با بیان اینكه دیدار با خانواده شهدا که همچون گوهر هستند منجر به آرامش خاطر مسئولان می شود، گفت: امروز طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم» که سبب‌ساز این دیدارها شد در سطح استان فارس به خوبی و به شکل وسیعی برگزار شد. این طرح از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون های فرهنگی هنری مساجد با هدف تکریم خانواده شهدا در سراسر کشور آغاز شد.

انتهای پیام
captcha