ملت ایران در جنگ نابرابر اقتصادی، به‌صورت جهادی پای كار آمد
کد خبر: 3957226
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴

ملت ایران در جنگ نابرابر اقتصادی، به‌صورت جهادی پای كار آمد

نماینده رهبر معظم انقلاب در فارس با اشاره به اقدامات انجام شده در وزارت نیرو، این اقدامات را به ملت و خدمت‌گزاران نظام تبریك گفت كه در این جنگ نابرابر اقتصادی جهادی پای كار آمدند تا كشور از پیشرفت بازنماند.

به گزارش ایكنا از فارس،‌ آیت‌الله لطف‌الله دژكام، نماینده رهبر معظم انقلاب در فارس امروز، 12 اسفندماه در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های وزارت نیرو كه به‌صورت ویدیو کنفرانس با حضور وزیر نیرو برگزار شد، ضمن قدردانی از تمام تلاش‌هایی كه در سال جهش تولید در این وزارتخانه انجام شده است، گفت:‌ بحمد الهی شاهد حجم اعتباری 66 هزار میلیاردی در افتتاح پروژه‌های این وزارتخانه طی یك سال بوده‌ایم.

وی افزود:‌ طبیعتاً بهره‌برداری از این حجم پروژه‌های عمرانی با زمینه‌های تخصصی در مجموعه دولت و نظام اسلامی، نشان‌دهنده توانایی و تاب‌آوری کشور ما در مقابل همه تحریم‌های ظالمانه‌ای است که کشورهای ابرقدرت و مستکبر دنیا نسبت به کشور ما روا داشتند و از این جهت به ملت عزیزمان و همه خدمتگزاران نظام تبریک می‌گوییم و به وجودشان افتخار می‌کنیم که در این جنگ نابرابر اقتصادی، جهادی پای کار آمدند تا کشور از پیشرفت بازنماند.

آیت‌الله دژكام همچنین از فعالان عرصه این جهاد در استان فارس، آقایان و بانوانی که در برق منطقه‌ای فارس تلاش کردند، قدردانی كرد و گفت: ان‌شاءالله این پروژه‌هایی که بهره‌برداری می‌شود موجب برکت و تحول برای مردم ما و آغاز حرکت‌های جدید و عزم جدی برای توسعه همه جانبه و جبران عقب ماندگی‌ها در استان فارس باشد.

امام جمعه شیراز ابراز امیدواری كرد: اردکانیان، وزیر نیرو از این جهت به‌نوعی عنایت ویژه داشته باشند و سال 1400 با یک گام بلندتری در استان فارس آغاز شود.

انتهای پیام
captcha