اعطای 70 هزار فقره تسهیلات به نیازمندان فارس
کد خبر: 3957217
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰

اعطای 70 هزار فقره تسهیلات به نیازمندان فارس

استاندار فارس با اشاره به فعالیت‌های صندوق امداد ولایت كمیته امداد در این استان گفت: تاکنون 70 هزار فقره تسهیلات در قالب اشتغال، ودیعه مسکن، درمان و ... به مددجویان استان ارائه شده است.

به گزارش ایكنا از فارس، عنایت‌الله رحیمی، استاندار فارس امروز، 12 اسفندماه در همایش ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) و اقدام ارزشمند ایشان در تأسیس کمیته امداد گفت: تأسیس این شجره طیبه باعث شد تا امروز ولی نعمتان ما از میوه و ثمره آن بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه کمیته امداد در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و ... توانسته است در توانمندسازی مددجویان و نیازمندان گام‌های مؤثری بردارد، افزود: در فارس با وحدت و همدلی و هم‌افزایی در ارکان‌های نظام و حضور خیران و نیک‌اندیشان، همچنین تلاش خوب كمیته امداد فارس شاهد تحولات خوبی در عرصه اشتغال، مسکن، جهیزیه و ... بودیم.

رحیمی با تصریح اینکه رسالت اصلی کمیته امداد، ارائه خدمات به نیازمندان است، اضافه کرد: صندوق امداد ولایت در استان فارس با اخذ مجوز از بانک مرکزی و با افتتاح یک شعبه در مرکز استان و 57 باجه در کلیه ادارات کمیته امداد استان آغاز به کار کرد.

استاندار فارس یادآور شد: تاکنون 70 هزار فقره تسهیلات در قالب اشتغال، ودیعه مسکن، درمان و ... به مددجویان ارائه شده است. همچنین از زمان شروع به کار صندوق تاکنون بیش از 350 هزار فقره افتتاح حساب در این صندوق افتتاح شده است.

وی اظهار كرد: با توجه به گستردگی و بعد مسافت شهرستان‌ها تا مرکز استان پیشنهاد می‌شود مجوز افتتاح شعب این صندوق در نقاط مختلف استان داده شود تا دسترسی نیازمندان به شعب صندوق تسهیل یابد.

رحیمی در پایان سخنان خود خواستار معافیت کارمزد بانکی برای وام خیران شد و گفت: خیران از صندوق امداد ولایت وام‌هایی دریافت می‌کنند که مبلغ این وام‌ها جهت رفع مشکلات نیازمندان در اختیار آنان قرار داده می‌شود و قسط وام توسط خیر پرداخت می‌شود.

انتهای پیام
captcha