کتابچه «راهنمای پیشگیری و کنترل کووید ۱۹» انتشار یافت
کد خبر: 3956947
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰

کتابچه «راهنمای پیشگیری و کنترل کووید ۱۹» انتشار یافت

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از چاپ و انتشار کتابچه «راهنمای پیشگیری و کنترل کووید ۱۹» و نرم افزار آن خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، عبدالرسول همتی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشكی شیراز امروز، 11 اسفندماه گفت: گروه آموزش و ارتقای سلامت معاونت بهداشت در راستای رسالت خود در زمینه اطلاع‌رسانی عمومی و ارتقای سطح سواد سلامت مردم، از زمان آغاز همه‌گیری کرونا اقدام به تولید، چاپ و توزیع دو میلیون و ۷۷۲ هزار رسانه چاپی کرده است.

وی ادامه داد: آخرین اقدام گروه آموزش و ارتقای سلامت معاونت بهداشت دانشگاه، تهیه و چاپ کتابچه «راهنمای پیشگیری و کنترل کووید ۱۹» برای آموزش خودمراقبتی به بیمار مشکوک یا مبتلا به کووید ۱۹ و خانواده این بیماران در راستای کنترل همه‌گیری کرونا و طرح شهید حاج قاسم سلیمانی بوده است.

همتی اظهار کرد: در نوبت نخست، ۳۰۰ هزار عدد از این کتابچه چاپ و به‌زودی توزیع می‌شود و در مراحل بعد نیز بر اساس نیاز جامعه، چاپ‌های مجدد انجام می‌شود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشكی شیراز ادامه داد: در راستای تسهیل دسترسی مردم، نرم‌افزار این کتابچه برای سیستم عامل‌های اندروید طراحی شده است.

وی ادامه داد: این نرم‌افزار از طریق لینک موجود در سایت معاونت بهداشت دانشگاه به نشانی https://fhc.sums.ac.ir/page-corona/fa/۱۱۸/form/pId۵۹۷۳۰ قابل دریافت است.

همتی یادآور شد: مردم استان فارس می‌توانند فایل کتابچه «راهنمای پیشگیری و کنترل کووید ۱۹» را از درگاه اینترنتی https://corona.sums.ac.ir/ دریافت کنند.

انتهای پیام
captcha