تخصیص ۷۸ میلیارد تومان برای احداث و مرمت مسکن محرومان در فارس
کد خبر: 3956912
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵

تخصیص ۷۸ میلیارد تومان برای احداث و مرمت مسکن محرومان در فارس

طبق اعلام مدیركل كمیته امداد امام خمینی(ره) فارس در 11 ماهه امسال 16 هزار خدمات عمرانی با اعتبار 78 میلیارد و 750 میلیون تومان در سرفصل‌های احداث، تكمیل، خرید و تعمیر مسكن و اخذ معافیت انشعابات مددجویان تحت پوشش این اداره‌ كل انجام شده است.

به گزارش ایكنا از فارس، محمد بذرافشان، مدیرکل كمیته امداد امام خمینی(ره) فارس امروز، 11 اسفندماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در 11 ماهه امسال 16 هزار و 830 مورد خدمات عمرانی در دست اجرا و اقدام شده به مددجویان کمیته امداد فارس ارائه شده است، گفت: این خدمات با اعتبار 78 میلیارد و 750 میلیون تومان و در سرفصل‌های احداث، تکمیل، خرید و تعمیر(کلی و جزئی) و اخذ معافیت انشعابات انجام شده است.

وی افزود: خدمات عمرانی مذکور شامل 3730 مورد احداث، خرید و تکمیل، 2450 مورد احداث فضاهای جانبی(حمام و سرویس بهداشتی)، 2650 مورد اجرای سیستم لوله‌کشی گاز خانگی و 3000 مورد تعمیرات کلی و جزئی مسکن مددجویی شهری و روستایی و همچنین 5000 واحد معافیت انشعابات جهت مددجویان بوده است.

بذرافشان با بیان اینكه در 11 ماهه امسال تعداد 328 خانوار تحت حمایت این نهاد مشمول واگذاری زمین رایگان جهت ساخت منزل مسکونی شدند، گفت: واگذاری زمین‌ها از طریق اداره راه و شهرسازی و خیران استان به مددجویان کمیته امداد واگذار شده است.

مدیركل كمیته امداد امام خمینی(ره) فارس بیان كرد: در حال حاضر اخذ مجوز ساخت این واحدها در حال پیگیری است و در صورت مشارکت خیران و سازمان‌های متولی احداث این منازل آغاز می‌شود.

وی همچنین تصریح کرد: در طرح 3500 واحدی مسکن محرومین که مردادماه امسال با حضور معاون اول رئیس جمهور و امضای تفاهم نامه با بنیاد مسکن صورت گرفت، تاکنون 2000 خانوار موفق به اخذ پروانه ساخت و به بانک‌های عامل معرفی شدند که از این تعداد 1730 خانوار عملیات اجرایی واحد خود را انجام و قسط اول معوض و بلاعوض را دریافت کردند.

انتهای پیام
captcha