تخصیص 257 میلیارد تومان به پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در فارس
کد خبر: 3956795
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۳

تخصیص 257 میلیارد تومان به پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در فارس

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان فارس از تخصیص بیش از 257 میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های اقتصاد مقاومتی این استان خبر داد و گفت: بیش از 10 طرح و پروژه اقتصاد مقاومتی در استان فارس معرفی شده است.

به گزارش ایكنا از فارس، حسن نوروزی، رئیس سازمان برنامه و بودجه استان فارس امروز، 10 اسفندماه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی این استان گفت: بیش از 10 طرح و پروژه اقتصاد مقاومتی در استان فارس به‌عنوان پروژه‌های اولویت‌دار معرفی شده‌اند.

وی از تخصیص بیش از 257 میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در این استان خبر داد و افزود: همچنین 715 میلیارد تومان قرارداد میان بانك‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی اعم از سازمان صنعت، معدن و تجارت و همچنین جهاد كشاورزی در راستای اجرای طرح اقتصاد مقاومتی امضا شده‌اند.

نوروزی با یادآوری اینكه دولت مجوز صدور اسناد خزانه اسلامی را كسب كرده است، گفت: بنا بود كه در سال 99 بیش از 900 میلیارد تومان طرح اقتصاد مقاومتی توسط دستگاه‌های اجرایی به بانك‌ها معرفی شوند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با ذكر این نكته كه طرح‌های اقتصاد مقاومتی دارای سه درصد سود پرداختی توسط دولت هستند، گفت: بنا بود برای این طرح‌ها 82 میلیارد تومان یارانه دولتی به استان فارس داده شود اما تاكنون این یارانه تولیدی به فارس اختصاص داده نشده است.

وی با تصریح اینكه ۶۶۵ میلیارد تومان طرح توسط بخش اقتصادی به بانک‌ها معرفی شده و قرارداد فی مابین نیز  امضا شده است، گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال این میزان به ٧١۵ میلیارد تومان قرارداد میان بنگاه‌های اقتصادی و بانک افزایش یابد.

انتهای پیام
captcha