ضرورت احترام به انتخاب مردم در انتخابات
کد خبر: 3956761
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵

ضرورت احترام به انتخاب مردم در انتخابات

استاندار فارس با بیان اینكه حفاظت از آرا و اعتماد مردم و دولت وظیفه ماست و در این راستا در برخورد با متخلفان هیچ چشم‌پوشی نباید کرد، بر لزوم احترام به انتخاب مردم در عهده‌داری دولت تأكید كرد.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، عنایت‌الله رحیمی، استاندار فارس امروز، 10 اسفندماه در جلسه ستاد انتخابات استان با بیان اینکه برگزاری انتخابات یکی از فرازهای مهم در جمهوری اسلامی به‌شمار می‌رود، گفت: برگزاری انتخابات سالم، ایمن و پرشور از جمله وظایف وزارت کشور به‌شمار می‌رود که باید بر مبنای قوانین دنبال شود.

 وی با تأکید بر لزوم بهره‌گیری از افرادی امین و معتمد در روند برگزاری انتخابات بیان كرد: حفاظت از آرا و اعتماد مردم و دولت وظیفه ماست و در این راستا  در برخورد با متخلفان هیچ چشم‌پوشی نباید کرد.

 نماینده عالی دولت در استان فارس همچنین بر لزوم احترام به انتخاب مردم در عهده‌داری دولت تأكید كرد و افزود: مردم تشخیص می‌دهند که عهده‌دار این مسئولیت خطیر چه شخصی باشد.

رحیمی برنامه‌ریزی در همه سطوح اجرایی و دقت در انتخاب عوامل اجرایی را از جمله ضروریات کاری در این زمینه عنوان کرد و گفت: باید نقص‌های قبلی مشخص و رفع شود و ما باید برای برگزاری انتخابات آبرومند تلاش کنیم.

یادآور می‌شود، این جلسه با اعطا احکام رؤسای کمیته‌های چندگانه انتخابات استان برگزار شد.

انتهای پیام
captcha