استان فارس معین خانه‌های قرآن آسیب‌دیده زلزله سی‌سخت شد
کد خبر: 3956494
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸

استان فارس معین خانه‌های قرآن آسیب‌دیده زلزله سی‌سخت شد

طبق اعلام مدیرعامل اتحادیه تشكل‌های قرآنی فارس این استان به‌ عنوان معین خانه‌های قرآنی روستایی آسیب‌دیده از زلزله سی‌سخت شد.

محمدحسین اسلامی، مدیرعامل اتحادیه تشكل‌های قرآنی فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با اشاره به زلزله اخیر سی‌سخت در استان كهگیلویه و بویراحمد گفت: طبق ارزیابی‌های به عمل آمده 15 خانه قرآن روستایی در این منطقه به دلیل زلزله آسیب دیدند.

وی افزود: با توجه به نزدیك بودن استان فارس به استان كهگیلویه و بویراحمد، اتحادیه تشكل‌های قرآنی كشور، استان فارس را به‌عنوان معین بازسازی و مرمت خانه‌های قرآن روستایی آسیب‌دیده در سی‌سخت انتخاب كرد.

اسلامی با بیان اینكه البته اتحادیه تشكل‌های قرآنی تهران هم به‌عنوان پشتیبان انتخاب شده است، گفت: در بازدیدهایی كه از خانه‌های قرآن آسیب دیده سی‌سخت داشتیم 7 خانه قرآن تاكنون شناسایی شده است كه باید كاملاً تخریب شده و بازسازی شود و هم‌اكنون در حال پیگیری این قضیه هستیم.

مدیرعامل اتحادیه تشكل‌های قرآنی فارس با تصریح اینكه در این راستا پیگیری‌هایی هم با ستاد اجرایی فرمان امام داشته‌ایم، گفت: هم‌اكنون در حال شناسایی مابقی خانه‌های قرآن روستایی در سی سخت هستیم تا بتوانیم وضعیت آنان را بسنجیم كه چه اقداماتی هم باید برای مابقی انجام شود.

وی با یادآوری اینكه قریب دو روز است كه این قضیه معین بودن استان فارس از سوی اتحادیه كشور اعلام شده است، گفت: تلاش می‌كنیم تا برای بازسازی خانه‌های قرآن روستایی سی سخت هم از ظرفیت ستاد اجرایی فرمان امام و هم كمك‌های خیران و نیك‌اندیشان و قرآن‌دوستان بهره گیریم.

اسلامی در پایان یادآور شد: نیك‌اندیشان و خیران و قرآن‌دوستان می‌توانند جهت كمك به بازسازی خانه‌های قرآنی روستایی سی‌سخت كه در زلزله اخیر آسیب دیده‌اند كمك‌های نقدی خود را به شماره حساب 5396- 1843- 0612- 6221 به‌ نام مؤسسه قرآنی مدینةالنبی(ص) شیراز واریز كنند.

انتهای پیام
captcha