برپایی دوره‌های آموزش عمومی مشاغل خانگی در جهاددانشگاهی فارس
کد خبر: 3956147
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴

برپایی دوره‌های آموزش عمومی مشاغل خانگی در جهاددانشگاهی فارس

دوره‌های آموزش عمومی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در جهاد دانشگاهی استان فارس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به‌صورت مجازی در حال برگزاری است.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان فارس، اکبر زاهدیان‌نژاد، دبیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی جهاددانشگاهی فارس امروز، 7 اسفندماه گفت: دوره‌های آموزش عمومی ویژه پیشرانان و متقاضیان این طرح ملی در فارس از 4 اسفندماه آغاز و تا 7 اسفندماه به طول خواهد انجامید.

وی اظهار کرد: دوره های آموزشی ویژه پیشرانان و متقاضیان در جهاد دانشگاهی استان فارس با توجه به شرایط موجود و رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت مجازی در حال برگزاری است.

زاهدیان‌نژاد افزود: این دوره‌های آموزشی در راستای توانمندسازی و کمک به فعالان در حوزه مشاغل خانگی با آموزش راهکارها و روش‌های نوین بازاریابی، فروش، تولید، روش‌های تخصصی بسته‌بندی و ...  برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در فارس تصریح کرد: سعی شده است که در برگزاری این دوره های آموزشی از اساتید مجرب و دارای سابقه استفاده شود، تا بدین‌وسیله بتوان گامی مؤثر در جهت رونق مشاغل خانگی برداشت.

وی در پایان گفت در مراحل اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی و اتصال متقاضیان به بازار کار جلسات متعددی با پیشران‌های فعال در این حوزه برگزار شد که نتایج خوبی در این خصوص حاصل شد.

انتهای پیام
captcha