ضرورت تعامل با مردم در انجام پروژه‌های محرومیت‌زدایی
کد خبر: 3956136
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴

ضرورت تعامل با مردم در انجام پروژه‌های محرومیت‌زدایی

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواستار تعامل با مردم در انجام اقدامات محرومیت‌زدایی شد و افزود: تعامل با مردم هرگز فراموش نشود.

به گزارش ایكنا از فارس، سردار مصطفی ربیعی، مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز، 6 اسفندماه به‌منظور بازدید از مناطق محروم و انجام تدابیر لازم جهت برنامه‌ریزی پروژه‌های عمرانی و برنامه‌های  سال ۱۴۰۰در موضوعات فرهنگی، تربیتی، سلامت و اقتصاد و اشتغال در شهرستان خفر حضور یافت.

وی ضمن برگزاری جلسه هم‌افزایی با حضور روحانیون روستاها، مسئولان دهستان‌ها و مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی شهرستان خفر جهت توضیح سند غدیر به‌عنوان سند تحول بالا دستی محرومیت‌زدایی کشور، بررسی پروژه‌های عمرانی و زیرساختی، فرهنگی، تربیتی، سلامت و اقتصاد و اشتغال انجام شده توسط قرارگاه را نیز در برنامه داشت.

ربیعی همچنین در این سفر ضمن بازدید از اقدامات قرارگاه پیشرفت و آبادانی در شهرستان خفر گفت: این موجب افتخار است که در این نقاط شاهد اقدامات متحول‌کننده عمرانی، بهداشتی ،اقتصادی و فرهنگی خوب هستیم.

وی خواستار تعامل با مردم در انجام اقدامات محرومیت‌زدایی شد و افزود: تعامل با مردم هرگز فراموش نشود؛ ما باید حرکت خود را با اطلاعات کامل پیش برده و به سرانجام برسانیم.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین با تأکید بر حل مشکلات بررسی شده به‌صورت مهندسی و دقیق، تقویت و فعال بودن نیروی انسانی مناطق هدف را نیز حائز اهمیت برشمرد.

یادآور می‌شود، حضور سردار ربیعی در شهرستان به دعوت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه فجر استان فارس صورت گرفت.

انتهای پیام
captcha