اهدای 6800 تبلت به دانش‌آموزان نیازمند فارس
کد خبر: 3956047
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲

اهدای 6800 تبلت به دانش‌آموزان نیازمند فارس

فرمانده سپاه فجر فارس از اهدای 6 هزار و 800 دستگاه تبلت به دانش‌آموزان نیازمند این استان از ابتدای اجرای طرح كمك‌های مؤمنانه توسط سپاه و بسیج خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، در آستانه فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت مولای متقیان حضرت علی(ع)، سومین مرحله اهدای تبلت به دانش‌آموزان نیازمند استان فارس امروز، 6 اسفندماه در شیراز برگزار شد.

سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس در این مراسم گفت: از ابتدای شیوع كرونا، سپاه و بسیج با اجرای رزمایش كمك‌های مؤمنانه همراه با سایر نهادها و اقشار مختلف مردم به یاری نیازمندان و آسیب‌دیدگان شیوع كرونا شتافتند.

وی، توزیع تبلت میان دانش‌آموزان نیازمند را یكی از برنامه‌های اجرا شده در قالب نهضت كمك‌های مؤمنانه برشمرد و گفت:‌ از ابتدای اجرای نهضت‌ كمك‌های مؤمنانه در استان تاكنون 6 هزار و 800 تبلت توسط سپاه و بسیج میان دانش‌آموزان نیازمند توزیع شده است.

بوعلی با تصریح اینكه تبلت نیاز اصلی دانش‌آموزان محروم برای حضور در کلاس‌های مجازی و تداوم امر مهم تحصیل است، گفت: با راه‌اندازی سامانه اینترنتی توکاد بانک اطلاعاتی دانش‌آموزان محروم فارس ساماندهی شده و خیرین نیک‌اندیش به آسانی می‌توانند در فرآیند تهیه تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند مشارکت کنند.

وی با اشاره به اینکه سامانه توکاد یک طرح شاخص و الگوی شایسته معرفی به کل کشور است، گفت: خیران نیک‌اندیش می‌توانند برای مشارکت در طرح توکاد به آدرس اینترنتی Tookad.ir مراجعه كنند.

انتهای پیام
captcha