ظرفیت بسیج را برای تبدیل فارس به استان قرآنی كشور به‌كار گیریم
کد خبر: 3955664
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۲

ظرفیت بسیج را برای تبدیل فارس به استان قرآنی كشور به‌كار گیریم

مدیرعامل اتحادیه تشكل‌های قرآنی فارس با بیان اینكه نخستین نهادی كه به منویات نماینده رهبر معظم انقلاب در استان در بحث محوریت قرار دادن حرم شاهچراغ(ع) در فعالیت‌های قرآنی ورود كرد، سپاه فجر بوده است،‌ گفت: در حوزه فعالیت‌های قرآنی بسیج می‌تواند كمك‌های شایانی كند تا بتوانیم استان فارس را به‌عنوان استان قرآنی در سطح كشور مطرح كنیم.

به گزارش ایكنا از فارس، محمدحسین اسلامی،‌ مدیرعامل اتحادیه تشكل‌های قرآنی فارس شامگاه دوشنبه، 4 اسفندماه در مراسم افتتاحیه طرح «دوشنبه‌های قرآنی» سپاه فجر این استان ضمن قدردانی از همراهی‌های سپاه فجر در اجرای برنامه‌های قرآنی گفت: نخستین گروهی كه به سخنان نماینده رهبر معظم انقلاب در استان فارس مبنی بر تشكیل قرارگاه قرآنی و محوریت قرار دادن حرم شاهچراغ(ع) در اجرای برنامه‌های قرآنی لبیك گفتند، تعلیم و تعلیم سپاه فجر بوده است.

وی افزود: باید تلاش كنیم با همكاری و مشاركت بسیجیان پرچمی كه آیت‌الله دژكام به ما داده است را جلو ببریم و در حقیقت هم‌اكنون حجت بر ما تمام شده است چرا كه نماینده رهبر معظم انقلاب در استان بر ضرورت رونق فعالیت‌های قرآنی تأكید كرده‌اند و بسیجیان هم مثل همیشه در صحنه حضور دارند.

اسلامی تأكید كرد: اعتقاد داریم كه در حوزه فعالیت‌های قرآنی بسیج می‌تواند كمك‌های شایانی كند تا بتوانیم استان فارس را به‌عنوان استان قرآنی در سطح كشور مطرح كنیم.

مدیرعامل اتحادیه تشكل‌های قرآنی فارس بیان كرد: علی‌رغم اینكه بسیاری از مجموعه‌ها در مباحث قرآنی پای كار آمده‌اند و ادعای كمك دارند، اما كسانی می‌توانند به خوبی این نقش را ایفا كنند كه در تمام نقاط استان فعالیت دارند و هیچ نهادی جز بسیج چنین ظرفیتی ندارد.

وی یادآور شد: بسیجیان همواره مخلصانه و با نگاه اعتقادی و روحیه جهادی كه دارند، به سخنان رهبر معظم انقلاب توجه ویژه می‌كنند و گوش به فرمان ولایت هستند كه مصداق بارز آن را می‌توانیم در ایام شیوع كرونا مشاهده كنیم كه چگونه بسیجیان با تمام توان و قوا به‌ دستور رهبر معظم انقلاب برای كمك به مردم و آسیب‌دیدگان وارد عرصه شدند.

انتهای پیام
captcha