تمدید مهلت ثبت‌نام رویداد قرآنی«مدهامتان» در اردبیل
کد خبر: 3955565
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳

تمدید مهلت ثبت‌نام رویداد قرآنی«مدهامتان» در اردبیل

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، گفت: مهلت ثبت‌نام رویداد قرآنی«مدهامتان» ویژه فعالان کانون‌ها و اعضای مساجد اردبیل تمدید شد.

تمدید مهلت ثبت نام رویداد قرآنی «مدهامتان» در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، نادر سقاء، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، چهارم اسفندماه در نشست خبری کانون‌های مساجد استان، گفت: مهلت ثبت‌نام مرحله استانی چهاردهمین مسابقه قرآنی«مدهامتان» ویژه فعالان کانون‌ها و بچه‌های مسجد تا ۳۱ فروردین‌ماه ۱۴۰۰ تمدید شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، تصریح کرد: این دوره از مسابقات به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت مجازی برگزار خواهد شد و علاقمندان برای شرکت در این مسابقه قرآنی می‌توانند فیلم تلاوت خود را در سامانه بچه‌های مسجد به نشانی bachehayemasjed.ir بارگذاری کنند.

وی بیان کرد: شرکت‌کنندگان می‌توانند به دلیل شیوع بیماری کرونا آثار خود را در منازل ضبط کنند، اما ضبط و اجرا در مساجد امتیاز‌های ویژه‌ای خواهد داشت و نفرات برتر هر رشته به مرحله کشوری این دوره از مسابقه راه خواهد یافت.

سقاء اظهار کرد: رشته‌های اذان در رده سنی ۹ تا ۱۴ سال و مکبری در رده سنی زیر ۹ سال و ۹ تا ۱۴ سال ویژه برادران و رشته‌های تلاوت نور(ترتیل) و قرائت نماز در رده سنی ۹ تا ۱۴ سال نیز ویژه برادران و خواهران است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، خاطر نشان کرد: در رشته تلاوت نور الگوی تلاوت از سوره‌های از سوره‌های «یاسین»، «الرحمن» و «واقعه» خواهد بود و علاقمندان می‌توانند اطلاعات بیشتر در این زمینه را از سامانه بچه‌های مسجد دریافت کنند.

گفتنی است؛ به دلیل شیوع بیماری کرونا این مسابقه قرآنی متفاوت‌تر از سال‌های قبل برگزار خواهد شد و امیدواریم نوجوانان فعال در کانون‌های مساجد بتوانند طبق سال‌های قبل مشارکت بیشتری در این رویداد قرآنی داشته باشند.

انتهای پیام
captcha