اعلام فراخوان جشنواره ملی خوشنویسی آیات باز هم به تعویق افتاد
کد خبر: 3955199
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۹

اعلام فراخوان جشنواره ملی خوشنویسی آیات باز هم به تعویق افتاد

علی‌رغم اعلام زمان فراخوان جشنواره ملی خوشنویسی آیات که قرار بود شنبه، ۲ اسفند پوستر آن رونمایی شود، این اتفاق رخ نداد و باز هم اعلام فراخوان این جشنواره به تعویق افتاد.

يكی از برنامه‌هایی كه طی دو سال اخیر در استان فارس بنا به دلایل مختلف و علی‌رغم وعده مسئولان مربوطه به تعویق می‌افتد، جشنواره ملی خوشنویسی «آیات» گرامیداشت میرزا احمد نی‌ریز، كاتب بزرگ قرآن است.

خبرگزاری ایكنا هفته گذشته خبری با عنوان «جشنواره خوشنویسی آیات باز هم در پیچ و خم وعده‌ها جا ماند / اعلام زمان جدید فراخوان» منتشر كرد كه در آن بهروز مرامی، معاون هنری سینمایی ارشاد فارس به خبرنگار ایكنا وعده داد فراخوان این جشنواره در تاریخ 2 اسفندماه اعلام می‌شود. گرچه این نوع وعده‌ها درباره جشنواره ملی خوشنویسی آیات مسبوق به سابقه است اما آن‌چنان محكم و قطعی بود كه تیتر خبر مربوطه با همین عنوان انتخاب شد.

شنبه، 2 اسفندماه هم گذشت و خبری از رونمایی پوستر و اعلام فراخوان جشنواره ملی كتابت خوشنویسی آیات نشد اما این بار به جای اینكه خبرنگار ایكنا به سراغ مسئولان مربوطه رود، بهروز مرامی، معاون هنری سینمایی ارشاد فارس در طی تماس تلفنی با ایکنا اعلام كرد كه امروز اعلام فراخوان جشنواره صورت نخواهد گرفت.

وی همچنین گفت: بنا داریم تا یكی دو روز مانده به سالروز ولادت مولای متقیان حضرت علی(ع) فراخوان این جشنواره را اعلام كنیم كه تاریخ دقیق آن را به‌زودی اطلاع‌رسانی خواهیم كرد.

گرچه تاریخ اعلام فراخوان جشنواره ملی خوشنویسی آیات باز هم به تعویق افتاد اما این اقدام معاون ارشاد فارس كه برای نخستین بار به سراغ خبرنگاری كه به آن وعده داده بود رفت، اقدامی در خور توجه و شایسته است و امیدواریم چنین رفتاری به سایر مسئولان هم منتقل شود كه وقتی وعده‌ای داده می‌شود، آن مسئول در برابر وعده خود احساس مسئولیت كرده و حداقل دلایل تعویق انجام وعده را اطلاع‌رسانی كند.

انتهای پیام
captcha