تحریم، نفوذ و عملیات روانی؛ مثلث شکست‌خورده دشمن
کد خبر: 3954895
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۱

تحریم، نفوذ و عملیات روانی؛ مثلث شکست‌خورده دشمن

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار کرد: امروز دشمن با مثلث تحریم‌های اقتصادی، نفوذ و عملیات روانی به دنبال ضربه زدن به ملت ایران است که خوشبختانه با هدایت‌های مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم در هر سه راهبرد شکست خورده است.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، سردار محسن کریمی، فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی، عصر روز گذشته، 30 بهمن در مراسم پنجمین سالگرد شهادت سردار حمیدرضا انصاری، اظهار کرد: تبعیت از ولایت مهم‌ترین پیام و وصیت شهدا است و امروز بزرگ‌ترین گرامیداشت شهدا عمل و اطاعت همه جانبه از ولایت است که باید به آن توجه داشته باشیم.

وی مثلث معنوی رسیدن به کمال را آگاهانه آغاز کردن، عارفانه ادامه دادن و عاشقانه تمام کردن بیان کرد و با اشاره به اینکه عرفان شهدا، عملیاتی کردن اهدافشان بوده است، تصریح کرد: شهید حمیدرضا انصاری بزرگترین گامی که در زندگی برداشت معرفت واقعی به ولایت بود و حیات بابرکت خود را همواره در عرصه‌های مختلف فرهنگی و دفاعی در این راه هزینه کرد.

کریمی اضافه کرد: امروز وظیفه داریم در مسیر ولایت همراه با بصیرت و معرفت گام برداریم و این مهم‌ترین پیام شهدا است که باید توجه شود و اگر می‌خواهیم همواره در مسیر شهدا باشیم باید در هر جایگاه و مقامی که هستیم خود را در این مسیر بسنجیم.

وی بیان کرد: در مقاطعی از پیروزی انقلاب سفره شهادت باز شده بود و افراد با بصیرت به خوبی از این سفره متنعم شدند، آنان اسیر دنیا نبودند و گام برداشتن در مسیر رضایت الهی تنها راز و رمز ماندگاری ایشان بود. شهید انصاری مصداق عملیاتی مجاهد فی‌سبیل‌الله بود که مادیات در نگاه ایشان ذره‌ای ارزش نداشت و همواره به دنبال رضایت الهی و عملیاتی کردن خواست ولایت بود و هرکجا انقلاب و کشور به وجودش نیاز داشت با قوت در میدان بود.

این مقام مسئول افزود: شهدای مدافع حرم همچون شهید انصاری برای دفاع از حریم اهل‌بیت(ع) همت و اراده پولادین داشته و برای رسیدن به اهداف لحظه‌ای ناامید نشدند و با توکل بر خدا و معنویت در برابر همه شگردهای دشمنان مسیر سخت را ادامه دادند.

کریمی ادامه داد: مسیر چهل و دو ساله انقلاب اسلامی با هدایت‌های امامین انقلاب اسلامی و مجاهدت‌های شهدا در عرصه‌های مختلف سختی‌ها را به فرصت تبدیل کرده و امروز در جنگ اقتصادی و روانی دشمنان باید تجربه‌های گذشته مورد استفاده قرار گیرد. امروز دشمن در جنگ اقتصادی با چاشنی عملیات روانی به دنبال این است که مردم را از مسیر اصلی انقلاب جدا کرده و به دنبال ناکارآمد نشان دادن انقلاب اسلامی است؛ لذا باید هوشیار باشیم و در برابر توطئه‌های دشمنان با بصیرت رفتار کنیم.

وی اظهار کرد: امروز دشمن با مثلث تحریم‌های اقتصادی، نفوذ و عملیات روانی به دنبال ضربه زدن به ملت ایران است که خوشبختانه با هدایت‌های مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم در هر سه راهبرد شکست خورده و از این به بعد هم شکست خواهد خورد.

کریمی در پایان با بیان اینکه شهدا به ما درس استقامت و ایستادگی دادند، اضافه کرد: ایران اسلامی پایگاه بزرگ جبهه اسلام و مقاومت است که به برکت تفکر امام خمینی(ره) و مجاهدت‌های همه‌جانبه، تفکر انقلاب اسلامی در سراسر عالم گسترش پیدا کرده است.

انتهای پیام
captcha