وداع شیرازی‌ها با پیکر شهید مدافع امنیت
کد خبر: 3954776
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۰

وداع شیرازی‌ها با پیکر شهید مدافع امنیت

مراسم وداع با پیکر پاک شهید «محسن جعفری» از شهدای مدافع امنیت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مسجد ابوالفضل(ع) شیراز برگزار شد.

به گزارش ایکنا از فارس،  پیکر پاک شهید «محسن جعفری» از شهدای مدافع امنیت که در درگیری‌ با اشرار در سیستان و بلوچستان به فوز عظیم شهادت نائل شده بود، شامگاه چهارشنبه، 29 بهمن‌ماه وارد فرودگاه شهید آیت‌الله دستغیب شیراز شد.

مراسم وداع با پیکر پاک شهید «محسن جعفری» شامگاه چهارشنبه، 29 بهمن با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با حضور جمعی از عاشقان راه حق و حقیقت در مسجد ابوالفضل(ع) شیراز برگزار شد.

این شهید بزرگوار ه دنبال اقدامات اطلاعاتی بر روی یکی از باندهای جرائم سازمان یافته استان سیستان و بلوچستان در چابهار به شهادت رسید. در این عملیات، سه تن از سربازان جان برکف گمنام امام زمان(عج) وزارت اطلاعات، هنگام انجام وظیفه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

همچنین پیکر مطهر شهیدان مهدی جهان‌تیغ و محسن جعفری از سربازان گمنام امام زمان(عج) چهارشنبه با حضور مردم و مسئولان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در زاهدان تشییع شد.

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید محسن جعفری در ساعت 9:30 صبح روز پنج‌شنبه، 30 بهمن‌ماه در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار خواهد شد و بعد از پیکر پاکش در گلزار شهدای شیراز به خاک سپرده می‌شود.

یادآور می‌شود، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات با صدور پیامی در پی شهادت سه تن از سربازان گمنام آقا امام زمان(عج) نوشت: به مقام شامخ آن عزیزان درود می‌فرستیم و با آنان عهد و پیمان می‌بندیم که راه فروزانشان را با عزت و سربلندی تا پای جان ادامه دهیم و حافظ طریق پر فروغ شهدایمان باشیم.

انتهای پیام
captcha