مهلت ثبت‌نام تسهیلات حمایتی کرونایی تمدید شد
کد خبر: 3954675
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰

مهلت ثبت‌نام تسهیلات حمایتی کرونایی تمدید شد

ثبت‌نام فعالان و صاحبان کسب و کار‌های آسیب‌دیده بخش فرهنگ و هنر در بحران کرونا برای دریافت تسهیلات مرحله دوم تا ۱۵ اسفندماه سال‌جاری تمدید شد.

مهلت ثبت‌نام تسهیلات حمایتی کرونایی تمدید شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، عبدالله بحرالعلومی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، ۲۹ بهمن‌ماه، گفت: ثبت‌نام فعالان و صاحبان کسب و کار‌های آسیب‌دیده بخش فرهنگ و هنر در بحران کرونا برای دریافت تسهیلات مرحله دوم تا ۱۵ اسفندماه سال‌جاری تمدید شده است و اصحاب فرهنگ و هنر استان می‌توانند جهت ثبت‌نام اقدام نمایند.

وی افزود: بنا به اعلام معاون اقتصادی رئیس جمهور در پنجاه و ششمین ستاد ملی مدیریت کرونا با تمدید مهلت دریافت تسهیلات حمایتی کرونا در حوزه فرهنگ، هنر و رسانه تا ۱۵ اسفند ماه سال‌جاری تمدید شده است.

بحرالعلومی تصریح کرد: مشمولان دریافت این تسهیلات که از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اطلاعاتشان بر روی سامانه کارا قرار گرفته است می‌توانند در مهلت مقرر به سامانه کارا به آدرس http://kara.mcls.gov.ir مراجعه کرده و نسبت به ثبت درخواست تسهیلات مورد نیاز اقدام کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل خاطرنشان کرد: کارشناس واحد اشتغال و کارآفرینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل به شماره تماس ۰۴۵۲۳۳۱۴۴۳ داخلی ۲۰۸ پاسخگوی سوالات و اشکالات در موارد ثبت نام متقاضیان سامانه کارا است.

انتهای پیام
captcha