اعلام محدودیت‌های ترافیکی 22 بهمن در شیراز
کد خبر: 3953248
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۷

اعلام محدودیت‌های ترافیکی 22 بهمن در شیراز

رئیس پلیس راهور استان فارس از اجرای تمهیدات و محدودیت‌های ترافیکی رژه موتوری و خودرویی نیروهای مسلح به‌مناسبت یوم‌الله 22 بهمن در شیراز خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از معاونت اجتماعی پلیس فارس، مصطفی عباسی، رئیس پلیس راهور استان فارس امروز، 21 بهمن‌ماه با تبریک به مناسبت فرا رسیدن 22 بهمن ماه سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، گفت: در یوم‌الله 22 بهمن سال جاری، تمهیدات و محدودیت‌هایی برای انجام مراسم رژه موتوری و خودرویی نیروهای مسلح در شهر شیراز اجرایی خواهد شد.

وی افزود: بر این اساس، مسیر رژه موتورسیکلت‌سوراران از میدان نمازی مسیر غرب به شرق، بلوار کریم‌خان زند، میدان امام حسین(ع)، بلوار زند شرقی، خیابان توحید خواهد بود و شهروندان می‌توانند برای تردد از مسیرهای جایگزین میدان دانشجو، بلوار دانشجو، خیابان ساحلی غربی، خیابان نشاط و خیابان لطفعلی خان زند استفاده کنند.

رئیس پلیس راهور استان فارس گفت: همچنین مسیر رژه خودرویی از میدان الله تا میدان ولیعصر(عج) ( شرق به غرب) پیش‌بینی و مسیرهای جایگزین در این راستا میدان الله، میدان شیرودی، میدان فرصت شیرازی، بلوار فرصت شیرازی و کندرو بلوار مدرس تعیین شده است.

عباسی تصریح کرد: جهت برگزاری مراسم نمادین در میدان شهدا نیز محدودیت تردد از تقاطع هجرت و خیابان فردوسی به سمت میدان شهدا، تقاطع خیابان توحید در بلوار زند شرقی به سمت میدان شهدا، طول خیابان پیروزی و خیابان فرهنگ اجرایی خواهد شد و مسیرهای جایگزین در این خصوص خیابان فردوسی، خیابان توحید و خیابان طالقانی در نظر گرفته شده است.

وی یادآور شد: محدودیت‌های ترافیکی به‌صورت مقطعی و همزمان با مسیر حرکت کاروان رژه موتوری و خودرویی از ساعت 9:30 صبح روز 22 بهمن تا پایان مراسم و همچنین محدودیت در مسیرهای منتهی به میدان شهدا از ساعت 23 سه‌شنبه 21 بهمن‌ماه تا پایان مراسم یوم‌الله 22 بهمن اجرایی خواهد شد.

رئیس پلیس راهور استان فارس در پایان گفت: از همه شهروندان انتظار داریم تا مانند همیشه با خادمان خود در نیروی انتظامی همکاری و تعامل لازم را داشته باشند.

انتهای پیام
captcha