ائمه جماعات مساجد شیراز گردهم آمدند
کد خبر: 3953195
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵

ائمه جماعات مساجد شیراز گردهم آمدند

همزمان با ایام‌الله دهه فجر، گردهمایی ائمه جماعات مساجد منطقه یك شیراز برگزار شد كه در آن طی حكمی حجت‌الاسلام حمیدرضا حدائق به‌عنوان مسئول امور رسیدگی به مساجد این منطقه معرفی شد.

به گزارش ایكنا از فارس، همزمان با ایام‌الله دهه فجر، گردهمایی ائمه جماعات مساجد منطقه یک شیراز امروز، 21 بهمن‌ماه با حضور حجت‌الاسلام یوسف سلمان‌زاده، رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد فارس در مسجد الرجا شیراز برگزار شد.

حجت‌الاسلام تجرد، استاد حوزه و امام جماعت مسجد عظیمی در این جلسه با بیان اینکه نسبت به اعتقادات در ایام کرونایی باید فعالیت‌های بیشتری صورت گیرد، گفت: کرونا امتحان الهی بود و در این امتحان مشخص شد که چه کسانی مسجدی هستند و چه کسانی مسجدی نیستند.

وی با تصریح اینكه طلاب و روحانیون در ایام کرونایی از لحاظ میعشتی به‌شدت با مشکل رو به‌رو شدند، اضافه کرد: در ایام کرونا بسیاری حقوق ثابت داشتند اما چه کسی به سراغ ائمه جماعات آمد، طلاب و روحانیون سخت‌ترین شرایط را در ایام کرونایی گذراندند و هیچ فردی سئوال نکرد که این افراد چه کار می‌کردند.

یادآور می‌شود، در پایان این مراسم طی حكمی از سوی مركز رسیدگی به امور مساجد فارس، حجت‌‌الاسلام حمیدرضا حدائق، به‌عنوان مسئول رسیدگی به امور مساجد منطقه یك شیراز معرفی شد.

انتهای پیام
captcha