اعلام برنامه‌های کاروان قرآنی انقلاب در خمین
کد خبر: 3951735
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۸

اعلام برنامه‌های کاروان قرآنی انقلاب در خمین

کاروان قرآنی انقلاب برای سومین سال، سفر‌های استانی خود را برای تبلیغ و ترویج فرهنگ قرآنی از ۱۸ دی آغاز کرده و شامگاه روز گذشته، ۱۴ بهمن به شهر خمین، زادگاه امام راحل رسید.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، کاروان قرآنی انقلاب برای سومین سال سفرهای استانی خود را برای تبلیغ و ترویج فرهنگ قرآنی از 18 دی آغاز کرده و شامگاه روز گذشته، 14 بهمن وارد خمین، زادگاه امام راحل وارد شد.

براساس این گزارش؛ برنامه‌های کاروان قرآنی انقلاب از ساعت 12:45 امروز، 15 بهمن آغاز و تا 13:55 ادامه دارد. مجری برنامه‌های تعیین شده از سوی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان و مرکز امور قرآنی این اداره، هادی صلح‌جو است.

قاسم مقدمی، قاری بین‌المللی در برنامه امروز به مدت 15 دقیقه تلاوت می‌کند. خیرمقدم از سوی مسئولان استانی، اجرای برنامه حنانه خلفی، حافظ کل قرآن، مداحی سیدجواد رفیعی، قرائت بیانیه از سوی لاله افتخاری، رئیس هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی کشور، تلاوت قرآن با نوای احمدی‌وفا، قاری بین‌المللی و سخنرانی معصومه بتول نقوی از برنامه‌های این کاروان قرآنی است.

یادآور می‌شود، کاروان قرآنی انقلاب در جریان سفر خود به شهر خمین از بیت قدیمی حضرت امام(ره) در این شهرستان بازدید و با آرمان‌های ایشان تجدید میثاق می‌کنند.

انتهای پیام
captcha