تلاش پلیس در كنار مدافعان سلامت جهت ارتقای امنیت و سلامت مردم
کد خبر: 3949619
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۸

تلاش پلیس در كنار مدافعان سلامت جهت ارتقای امنیت و سلامت مردم

فرمانده نیروی انتظامی فارس با اشاره به همكاری پلیس با دانشگاه علوم پزشكی در ایام شیوع كرونا گفت: مدافعان امنیت دوشادوش مدافعان سلامت برای ارتقای امنیت، سلامت و آرامش مردم تلاش می‌کنند.

به گزارش ایكنا از فارس، سردار رهام بخش‌ حبیبی، فرمانده  نیروی انتظامی فارس امروز، 5 بهمن‌ماه در حاشیه آیین تقدیر وزیر بهداشت از فعالیت‌های پلیس راهور در زمینه مقابله با کروناویروس که به‌صورت ویدئو کنفرانس با حضور فرماندهان نیروی انتظامی و رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور برگزار شد، با اشاره به ابتلای دو هزار نفر از نیروی انتظامی و جان باختن چهار نفر بر اثر ابتلا به کرونا، از اقدامات دانشگاه علوم پزشکی شیراز در مقابله با كرونا قدردانی كرد.

وی با تأكید بر اینكه نیروی انتظامی همواره در کنار دانشگاه علوم پزشکی است، افزود: مدافعان امنیت دوشادوش مدافعان سلامت برای ارتقای امنیت، سلامت و آرامش مردم تلاش می‌کنند.

مهرزاد لطفی، رئیس دانشگاه علوم پزشكی شیراز هم در این دیدار با تقدیر از عملکرد خوب نیروی انتظامی و پلیس راهور فارس در بحران شیوع بیماری کووید۱۹، موفقیت دانشگاه علوم پزشکی شیراز و مجموعه سلامت فارس در مدیریت مناسب کرونا را حاصل همراهی و تعامل مسئولان استان با دانشگاه برشمرد.

وی با اشاره به فعالیت‌های دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای مقابله با بیماری کووید۱۹ در یازده ماه گذشته از آغاز شیوع کروناویروس افزود: همان‌گونه که نیروی انتظامی با پلیدی‌ها مبارزه می‌کند، مدافعان سلامت نیز با ویروسی خطرناک و منحوس در حال مبارزه هستند که ایجاد روحیه و همکاری بین بخشی برای آنان در این مسیر، بسیار تأثیرگذار است.

لطفی همچنین، پلیس استان را مظهر آرامش معرفی کرد و همکاری نیروی انتظامی با مجموعه سلامت فارس را در بهبود مدیریت بحران کروناویروس بسیار موثر دانست.

انتهای پیام
captcha