به‌کارگیری تمام ظرفیت‌های سپاه برای کمک به دانش‌آموزان محروم
کد خبر: 3949455
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹

به‌کارگیری تمام ظرفیت‌های سپاه برای کمک به دانش‌آموزان محروم

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینكه امروز تأمین تبلت و گوشی هوشمند نیاز اصلی دانش‌آموزان محروم برای حضور در کلاس‌های مجازی و تداوم امر مهم تحصیل است، گفت:‌ سپاه فجر برای کمک به دانش‌آموزان محروم تمام ظرفیت‌های خود را به کار خواهد گرفت.

به گزارش ایكنا از فارس، سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس، عصر دیروز، 4 بهمن‌ در مراسم رونمایی از سامانه تأمین وسایل كمك آموزشی دانش‌آموزان «توكاد» در شیراز راه‌اندازی این سامانه را یك حركت خیرخواهانه و هدفمند برای كمك به دانش‌آموزان محروم توصیف كرد و گفت: امروز تامین تبلت و گوشی هوشمند نیاز اصلی دانش‌آموزان محروم برای حضور در کلاس‌های مجازی و تداوم امر مهم تحصیل است.

وی با یادآوری اینكه در راه‌اندازی این پویش آموزش و پرورش، بسیج دانش‌آموزی و بسیج فرهنگیان مشاركت و همكاری داشته‌اند، گفت: سپاه فجر برای کمک به دانش‌آموزان محروم تمام ظرفیت‌های خود را به کار خواهد گرفت و در سایر زمینه‌ها نیز آماده همکاری با آموزش و پروش فارس هستیم.

بوعلی در عین حال این نكته را یادآور شد كه مردم نیك‌اندیش استان فارس طی سال‌های اخیر اقدامات درخشانی در نهضت كمك‌های مؤمنانه داشته‌اند و سپس ادامه داد: پویش توكاد به‌منظور كمك به دانش‌آموزان محروم و نیازمند در ایام شیوع كرونا راه‌اندازی شده است.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینكه مشخصات دانش‌آموزان نیازمند و محروم از تحصیل با هدف توزیع هدف كمك‌ها در سامانه توكاد ثبت شده است، گفت: این سامانه بر اساس مشخصات كد ملی دانش‌آموزان و شهرستان محل تحصیل طراحی شده است.

وی از همه نیك‌اندیشان و خیران استان فارس دعوت كرد تا به این پویش به آدرس Tookad.ir بپیوندند و در فرایند تأمین نیازهای دانش‌آموزان محروم و نیازمند از تحصیل به خصوص تبلت و گوشی هوشمند یاری رسانند.

بوعلی در پایان با اشاره به جنبه‌های فرهنگی و اجتماعی پویش توکاد نظیر ترویج فرهنگ کمک به محرومان، گفت: حضور چشم‌گیر مردم فارس در نهضت کمک مؤمنانه در کشور مطرح شده و امیدواریم پویش توکاد نیز به‌عنوان الگوی برتر در سطح کشور مطرح شود.

انتهای پیام
captcha