ثبت وقف ۲ میلیاردی برای کمک به پژوهش‌های علمی در شیراز
کد خبر: 3949357
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷

ثبت وقف ۲ میلیاردی برای کمک به پژوهش‌های علمی در شیراز

یک دستگاه آپارتمان در گلدشت معالی‌آباد شیراز به قیمت ۲۰ میلیارد ریال با نیت کمک به پایان‌نامه‌های ارشد و دکترا و مقالات علمی پژوهشی اساتید دانشگاه‌ها و پژوهش‌های مصوب سازمان‌های دولتی و مردم نهاد وقف شد.

حجت‌الاسلام حسن محبی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 4 شیراز در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از ثبت یک وقف جدید در این کلان‌شهر خبر داد و گفت: نیت این وقف جدید متناسب با نیازهای روز است.

وی افزود: واقفان ارجمند سیدمحمدرضا تقوی و سوسن بهمن‌زاده، شش دانگ عرصه و اعیان یک دستگاه آپارتمان واقع در گلدشت معالی آباد شیراز به مساحت ۹۸ متر مربع را وقف کردند.

محبی ارزش این موقوفه را 20 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: نیات موقوفه به ترتیب اولویت: کمک به پایان‌نامه‌های ارشد و دکتری، مقالات علمی پژوهشی اساتید دانشگاه‌ها و پژوهش‌های مصوب سازمان‌های دولتی و مردم‌نهاد در راستای الف) تقویت و معرفی مناقب حضرت زهرا(س)، ب)تحول در علوم انسانی ـ اسلامی که زمینه‌ساز تمدن نوین اسلامی و ظهور امام زمان(عج) شود بوده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 4 شیراز همچنین دومین نیت این موقوفه را  کمک به نیازمندان با اولویت معلولیت‌های شدید، بیماران صعب‌العلاج و خانواده‌های بی‌سرپرست و بدسرپرست برشمرد.

انتهای پیام
captcha