۲۴ بهمن؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در طرح ارتقای داوران مسابقات قرآن در فارس
کد خبر: 3949327
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵

۲۴ بهمن؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در طرح ارتقای داوران مسابقات قرآن در فارس

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف فارس با بیان اینکه طرح ساماندهی و ارتقای داوران مسابقات قرآن کریم در این استان اجرا می‌شود، آخرین مهلت ثبت‌نام در این طرح را ۲۴ بهمن‌ اعلام کرد.

سیدامیرعباس جلالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌ کل اوقاف و امور خیریه فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با بیان اینکه مرحله اول طرح ساماندهی و ارتقای داوران مسابقات قرآن کریم در این استان اجرا می‌شود، گفت: ثبت‌نام در این طرح از 24 دی‌ماه آغاز و تا 24 بهمن‌ ادامه دارد.

وی افزود: این طرح به‌منظور ایجاد شرایط یکسان برای بهره‌مندی تمامی علاقه‌مندان به داوری مسابقات قرآن، ارتقای کیفیت علمی و فنی داوران فعلی کشور و شناسایی، آموزش و تربیت داوران جوان و هدایت استعدادهای جدید به سمت داوری مسابقات اجرا می‌شود.

جلالی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان در این طرح باید در آزمون شرکت کنند، گفت: این آزمون در 7 بخش داوری و 4 سطح شامل صحت حفظ، تجوید، وقف و ابتدا، صوت، لحن ویژه قرائت تحقیق و ترتیل و حفظ، هماهنگی و حسن اجرا ویژه همخوانی و همسرایی، لحن ویژه همخوانی و همسرایی و همچنین در سطوح شهرستانی، استانی، سراسری دستگاه‌ها و نهادها و ملی اجرا می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف فارس یادآور شد: شرایط عمومی و تخصصی و منابع آزمون در دستورالعمل اجرایی قید شده که در پایگاه اطلاع‌رسانی به نشانی http://myoghaf.ir موجود است.

انتهای پیام
captcha