مدیریت جهادی؛ نسخه علاج مشکلات کشور
کد خبر: 3949164
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸
در خطبه‌های نمازجمعه بیرجند مطرح شد؛

مدیریت جهادی؛ نسخه علاج مشکلات کشور

امام‌جمعه موقت بیرجند بیان کرد: نسخه علاج مشکلات کشور با مدیریت جهادی است و آنچه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به ما آموخت.

ارسالی جمعه لطفا/// حکم رهبری در مورد واکسن کرونا مورد توجه قرار گیردبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام غلامحسین نوفرستی، امام‌جمعه موقت بیرجند، سوم بهمن‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان، اظهار کرد: دشمن بودن با دشمنی متفاوت است و به تعبیر مقام معظم رهبری کار دشمن، دشمنی است که برای مخالفت و مانع شدن دشمنی می‌کند، اما ممکن است انسان معتقد به خدا باشد اما دشمنی کند.

خطیب جمعه بیرجند گفت: با نهضت پیامبر اکرم(ص) دو جریان رقم خورد که جریان الهی و نبوی به دنبال تحول بشریت است و در جریان دوم عده‌ای صف‌آرایی می‌کنند و مانع تحقق تفکر الهی می‌شوند.

وی افزود: قرآن کریم هشدار می‌دهد که مراقبت کنید زیرا کسانی در جامعه اسلامی دشمنی می‌کنند و امروز استکبار جهانی دشمن است، اما کسانی سر سفره دین نشستند و دشمنی می‌کنند که طبق آیه قرآن باید مراقبت شود.

امام جمعه موقت بیرجند بیان کرد: نسخه علاج مشکلات کشور با مدیریت جهادی است و آنچه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به ما آموخت.

نوفرستی با اشاره به رزمایش اخیر نیروهای مسلح و نمایش قدرت موشکی و پهپادی، تصریح کرد: سطح این رزمایش و گستره آن از دریای عمان تا عمق اقیانوس هند و دریای مدیترانه، تنگه باب المندب و تنگه هرمز بزرگترین رزمایش در سال‌های اخیر است.

وی با بیان اینکه نمایش قدرت موشکی و پهپاد در این رزمایش جایگاه برجسته‌ای داشت که بیانگر قدرت بازدارندگی نظام است، افزود: در موقعیتی که در آمریکا دو قدرت با مشکل مواجه هستند و رسانه‌های معاند هم در منطقه و جهان پدیده جنگ را در اذهان می‌پرورانند لازم بود که ایران اسلامی بار دیگر قدرت خود را به جهانیان نمایان کند.

امام‌جمعه موقت بیرجند اظهار کرد: در این رزمایش موقعیت اقتدار انقلاب اسلامی به رخ جهانیان کشیده شد و نشان دادیم که آمادگی لازم را در برابر متجاوزان داریم، جبهه مقاومت نشان داد که این حرکت عظیم متوقف نخواهد شد و به کسانی که امروز از برجام ‌دو و سه حرف می‌زنند پیام روشنی است که ایران اسلامی هرگز در مباحثی همچون موشکی و توان دفاعی ذره‌ای عقب‌نشینی نخواهد کرد.

وی بیان کرد: در اندیشه امام راحل که اندیشه اسلام ناب است ما مرز نداریم و مجموعه‌هایی همچون سپاه پاسداران و ارتش رسالت‌شان محدود به نظام اسلامی نیست بلکه برای جهان و همه مسلمین به هنگام ضرورت کمک‌کننده خواهیم بود.

امام‌جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه عده‌ای با دل دادن به بیگانگان و سرسپردگی مدعیان امروز جهان، حدود الهی را رعایت نمی‌کنند، یادآور شد: یکی از خواسته‌هایی که دین از متدینین دارد، این است که حدود اسلام را رعایت کنند و خداوند هشدار می‌دهد که اگر عده‌ای در مقابل جریان نبوی حرکت کردند، محکوم به فنا و نابودی هستند.

نوفرستی با بیان اينکه یکی از مسائل روز، مسئله واکسن است که با شیوع ویروس کرونا مطرح شده و قطعا مراکز پژوهشی در ایران اسلامی و کشورهای مختلف به‌دنبال تولید واکسن هستند، گفت: دشمن در دشمنی خود کم نمی‌گذارد و امروز هم واکسن تولید ایرانی را تحریم کرده است که باید توجه کنیم اندیشه‌های باطل اثر سوء نگذارد.

وی با بیان اینکه در ۱۹ دی‌ماه مقام معظم رهبری به عنوان حکم حکومتی فرمودند به آمریکا و انگلیس اعتماد نیست، یادآور شد: برخی افراد در فضای مجازی می‌گویند این مسئله تخصصی است اما در نظر داشته باشیم که رهبر معظم انقلاب همواره از کارشناسان و متخصصان مشورت می‌گیرند.

انتهای پیام
captcha