نمایش تابلوهای قرآنی با «پنجره‌ای به سوی ایران» در اندونزی
کد خبر: 3949038
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸
با همکاری سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور انجام می‌شود؛

نمایش تابلوهای قرآنی با «پنجره‌ای به سوی ایران» در اندونزی

مجموعه‌ای از تابلوهای خوشنویسی‌شده در حوزه قرآنی به همت رایزنی فرهنگی ایران در اندونزی و با همکاری سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور در فضای مجازی به نمایش در می‌آید.

به گزارش ایکنا از اندونزی؛ این نمایشگاه با نام «پنجره‌ای به سوی ایران» با همکاری سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور طی چند روز آینده در اندونزی برگزار خواهد شد و در آن آثاری از خوشنویسان ایرانی به ویژه در زمینه خوشنویسی قرآنی به نمایش درخواهد آمد.

مهرداد رخشنده، رایزن فرهنگی ایران در اندونزی در گفت‌و‌گو با ایکنا در این باره اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری به صورت فیزیکی، به همت رایزنی فرهنگی ایران در اندونزی نمایشگاه سه بعدی فرهنگی و هنری ایران اسلامی با عنوان «پنجره‌ای به سوی ایران» در بستر فضای مجازی با موضوع خوشنویسی ایرانی تهیه و آماده سازی شده است.

وی افزود: آثار این نمایشگاه تا چند روز آینده در شبکه‌های اجتماعی شامل فیس بوک، اینستاگرام، توئیتر و سایت رسمی رایزنی فرهنگی و دیگر کانال‌ها و گروه‌ها برای مخاطبین به نمایش درخواهد آمد و در آن بیش از 60 اثر فاخر و ارزشمند از خوشنویسان بنام کشورمان به ویژه در حوزه قرآنی به نمایش گذاشته خواهد شد.

رخشنده همچنین تصریح کرد: در ابتدای ورود به این نمایشگاه سه بعدی، متنی به منظور آشنایی با هنر خوشنویسی ایران به زبان اندونزیایی برای بازدیدکنندگان قرار داده خواهد شد.

نمایش تابلوهای قرآنی با «پنجره ای به سوی ایران» در اندونزی

انتهای پیام
captcha