پلیس تراز انقلاب اسلامی و جامعه قرآنی را محقق کنیم
کد خبر: 3948986
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۸

پلیس تراز انقلاب اسلامی و جامعه قرآنی را محقق کنیم

رئیس امور روحانیون سازمان عقیدتی ـ سیاسی نیروی انتظامی با یادآوری فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص پلیس گفت: باید به سمت پلیس در تراز انقلاب اسلامی و جامعه قرآنی که مدنظر رهبر معظم انقلاب است، حرکت کنیم.

به گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی مهدوی‌طلب، رئیس امور روحانیون سازمان عقیدتی ـ سیاسی نیروی انتظامی عصر چهارشنبه، اول بهمن‌ماه در جلسه اخلاق و بصیرت ستاد انتظامی فارس گفت: رهبر معظم انقلاب در یکی از بیانات خود پاسداری از ارزش‌های اسلامی و انقلابی را بزرگ‌ترین وظیفه نیروی انتظامی عنوان کرده‌اند و خوشبختانه امروزه کارکنان ناجا به‌عنوان سربازان ولایت در این مسیر گام برمی‌دارند.

وی با بیان اینکه عنوان مجاهدان فی سبیل‌الله از افتخارات بزرگ مجموعه نیروی انتظامی است که فرمانده معظم کل قوا آن را به کارکنان خدوم و زحمت کش ناجا نسبت دادند، افزود: باید به سمت پلیس در تراز انقلاب اسلامی و جامعه قرآنی که مدنظر رهبر معظم انقلاب است، حرکت کنیم.

مهدوی‌طلب در بخش دیگری از سخنان خود یاد سردار دل‌ها، شهید سلیمانی را گرامی داشت و این شهید بزرگوار را اسوه و الگویی مناسب برای نیروهای مسلح عنوان کرد و گفت: شهید سلیمانی فراتر از فرد، حزب و گروه و به تعبیر رهبر معظم انقلاب یک مکتب بود.

رئیس امور روحانیون سازمان عقیدتی ـ سیاسی ناجا، خدامحوری، خداباوری، خدایاوری، معنویت‌گرایی، معرفت و بصیرت دینی و سیاسی، روحیه جهادی و انقلابی و روحیه خدمت گزاری صادقانه را از جمله ویژگی‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد.

وی با اشاره به حدیثی امام علی (ع) که فرمودند بهترین انسان‌ها سه ویژگی تواضع، صبر و خوش اخلاقی دارند، گفت: همواره این سه ویژگی باید مدنظر کارکنان ناجا باشد.

یوسف ملک‌زاده، جانشین فرمانده نیروی انتظامی فارس نیز در این نشست گفت: کارکنان ناجا سربازان ولایت هستند و تقویت روحیه اعتقادی آنان همواره در رأس برنامه‌های پلیس فارس قرار دارد.

انتهای پیام
captcha