استقبال قرآن‌آموزان از کلاس‎های مجازی دارالقرآن «نور» خرم‎آباد
کد خبر: 3948671
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۷

استقبال قرآن‌آموزان از کلاس‎های مجازی دارالقرآن «نور» خرم‎آباد

مدیر دارالقرآن نور خرم‏‌آباد با اشاره به آغاز کلاس‎های آموزش مجازی این مرکز از 10 بهمن‌ماه جاری، اظهار کرد: در ترم جدید 340 نفر برای شرکت در کلاس‌های مجازی ثبت نام کرده‌اند.

دارالقرآن نور خرم آباد////پریناز شرفی، مدیر دارالقرآن نور آموزش و پرورش ناحیه دو خرم‏‌آباد در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان با اشاره به فعالیت‌های این مرکز، گفت: دارالقرآن نور در سال‌ تحصیلی 78 - 77 زیر نظر آموزش و پرورش ناحیه دو خرم‎آباد فعالیت خود را آغاز کرد و قرآن‌آموزان این مرکز از کودکان تا بزرگسالان را شامل می‏‌شود.

وی با بیان اینکه در دارالقرآن نور رشته‌های قرائت ترتیل و تحقیق، تجوید، مفاهیم، روخوانی و روان‌خوانی، احکام، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه تدریس می‎‏‌شود، افزود: برای ترم جدید که از 10 بهمن‌ماه آغاز و تا اردیبهشت‌ماه سال آینده ادامه دارد، تعداد 340 نفر ثبت‌ نام کرده‌اند.

شرفی با بیان اینکه با توجه به شرایط کرونایی کلاس‎های ترم جدید دارالقرآن نور در دو بخش حضوری و مجازی برگزار خواهد شد، ادامه داد: کلاس‎های مهد قرآن ویژه کودکان 4 تا 6 ساله از شنبه تا چهارشنبه و به‌صورت حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود که خوشبختانه با استقبال خوب خانواده‌ها همراه است.

مدیر دارالقرآن نور آموزش و پرورش ناحیه دو خرم‏‌آباد با بیان اینکه در ترم قبلی که از مهرماه آغاز و تا پایان دی‎ماه ادامه داشت، 270 قرآن‌آموز شرکت کردند، گفت: بسیاری از قرآن‌آموزان این مرکز با شرکت در مسابقات قرآن‌ کریم، موفق به کسب عناوین و رتبه‌های برتر در مرحله مقدماتی، استانی و حتی کشوری شده‌اند.

شرفی بیان کرد: کلاس‌های آموزشی دارالقرآن نور ویژه بانوان و آقایان و با تدریس اعظم شایسته، زهرا پاپی، محسن مریدی و امیره بهنادی که از حافظان و قاریان ممتاز قرآن هستند، برگزار می‌شود.

مدیر دارالقرآن نور آموزش و پرورش ناحیه دو خرم‏‌آباد با بیان اینکه در حال حاضر با توجه به شیوع کرونا برگزاری مجازی کلاس‎ها تا حدودی باعث کاهش هزینه‌ها شده است، اظهار کرد: ما باید تلاش خود برای ترویج فرهنگ قرآنی و تشویق کودکان، نوجوانان و جوانان به‌ سمت فعالیت‌های قرآنی را به‌کار بگیریم که لازمه این‌ کار ایجاد یک ارتباط صمیمانه بین خانواده‌ها و مربیان قرآن با کودکان، نوجوانان و جوانان است، چراکه مربیان قرآن هرچه رابطه صمیمانه‌تری با قرآن‌آموزان داشته باشند در جذب آن‌ها به کلاس‎ها و شرکت در فعالیت‌های دینی و قرآنی نیز موفق‌تر خواهند بود.

انتهای پیام
captcha