ثبت نام 1050 البرزی در نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت
کد خبر: 3948651
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰

ثبت نام 1050 البرزی در نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با بیان اینکه مهلت ثبت‌ نام نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت تا ۱۵ بهمن‌ماه سال جاری تمدید شد، گفت: تاکنون یک هزار و 50 نفر از استان البرز در این آزمون ثبت نام کرده‌اند.

ارسالی/// تمدید مهلت ثبت‌نام در نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت

سیده‌زهرا حسینی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در گفت‌وگو  با ایکنا از البرز، اظهار کرد: با توجه به استقبال جهت حضور در نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت، مهلت ثبت‌ نام برای شرکت در این آزمون تا ۱۵ بهمن‌ماه سال جاری تمدید شد.

وی با اشاره به اینکه نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت، امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، نیمه اول اسفندماه سال جاری به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد، افزود: قرآن‌آموزان البرزی برای ثبت نام در آزمون می‌توانند به سامانه quranedu.ir مراجعه کنند.

حسینی تصریح کرد: این آزمون در سه رشته ترجمه و مفاهیم قرآن، حفظ قرآن و معارف اهل‌ بیت(ع) برگزار می‌شود و بیشتر متقاضیان البرزی برای شرکت در این آزمون از مؤسسات قرآنی هستند.

وی در پایان گفت: از زمان آغاز ثبت‌ نام تاکنون یک هزار و 50 قرآن‌آموز البرزی برای شرکت در این آزمون ثبت‌ نام کردند که با توجه به تمدید مهلت شرکت در آزمون به این تعداد اضافه خواهد شد.

انتهای پیام
captcha