ثبت‌ نام 1200 همدانی در آزمون سراسری قرآن و عترت
کد خبر: 3948587
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴

ثبت‌ نام 1200 همدانی در آزمون سراسری قرآن و عترت

سرپرست کارگروه قرآن و عترت ادار‌ه‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از تمدید زمان ثبت‌ نام آزمون سراسری قرآن و عترت تا 15 بهمن‌ماه سال جاری خبر داد و گفت: تاکنون هزار و 200 نفر از استان همدان در این آزمون ثبت‌ نام کرده‌اند.

ثبت‌نام 1200 همدانی در آزمون سراسری قرآن و عترتهادی شیرمحمدی، سرپرست کارگروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، از تمدید زمان ثبت‌ نام آزمون سراسری قرآن و عترت تا 15 بهمن‌ماه سال جاری خبر داد و گفت: تاکنون هزار و 200 نفر از استان همدان در این آزمون ثبت‌ نام کرده‌اند.

وی اظهار کرد: فراخوان ثبت‌ نام نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از آذرماه منتشر شده و آزمون آن نیز نیمه اول اسفندماه سال جاری به‌دلیل شرایط ایجاد شده در زمینه شیوع ویروس کرونا، آزمون به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد.

سرپرست کارگروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان با بیان اینکه آزمون در سه رشته ترجمه و مفاهیم قرآن، حفظ قرآن و معارف اهل‌ بیت(ع) برگزار می‌شود، گفت: بیشترین متقاضیان برای شرکت در این آزمون از جامعةالقرآن خردسالان همدان هستند.

انتهای پیام
captcha