ثبت برنامه‌های قرآنی کانون‌های مساجد فارس در طرح «ایران قوی»
کد خبر: 3948356
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶

ثبت برنامه‌های قرآنی کانون‌های مساجد فارس در طرح «ایران قوی»

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان فارس از ثبت برنامه‌های قرآنی کانون‌های مساجد فارس در طرح ملی «ایران قوی» خبر داد و گفت: مهلت ثبت برنامه‌ها در این طرح تا ۲۲ بهمن است.

ثبت برنامه‌های قرآنی کانون‌های مساجد فارس در طرح «ایران قوی»حجت‌الاسلام حسین امیدی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با اشاره به اجرای «ایران قوی» با مشارکت کانون‌های مساجد استان گفت: این طرح از برنامه‌های دومین رویداد ملی «فهما» است و از سوی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کشور برای اجرا ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های قرآنی در رواق نور سامانه «بچه‌های مسجد» ثبت می‌شود و مهلت ثبت برنامه‌ها در این طرح تا ۲۲ بهمن است، افزود: ثبت هر برنامه امتیازی برای کانون به همراه دارد و به‌عنوان مثال ثبت یا به‌روزرسانی اجرای طرح «تلاوت نور» ۲۸۰ امتیاز خواهد داشت.

امیدی از ثبت‌نام اعضای بانو و آقای کانون‌ها در مسابقات قرآنی «مدهامتان» در این رواق خبر داد و گفت: در این مرحله ثبت‌نام ۱۰ نفر از اعضای کانون ۶۰۰ امتیاز لحاظ شده است.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های قرآنی طرح ملی «ایران قوی» افزود: دوره آموزشی «هر مادر ایرانی، یک مربی قرآنی» و مسابقه تفسیر جزء هفت یا هشت قرآن کریم نیز در رواق نور ثبت می‌شود که هرکدام ۲۰۰ امتیاز خواهد داشت.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان فارس یادآور شد: همه برنامه‌های طرح ملی «ایران قوی» در ناحیه کاربری مدیران کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد بارگذاری شده است و مدیران کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد باید برنامه‌ها و اطلاعات کانون را در سامانه «بچه‌های مسجد» به نشانی https://bachehayemasjed.ir در سه شبستان «هنر»، «فرهنگ» و «نوآوری» با 12 رواق «نمایش»، «سرود»، «قلم»، «فیلم»، «ترنج»، «نور»، «کتاب»، «دانش»، «رسانه»، «همدلی»، «کارآفرینی» و «فن آوری» برای کسب امتیاز و دریافت سرانه ثبت کنند.

انتهای پیام
captcha