جانبازان هویت فرهنگی و اجتماعی نظام اسلامی هستند
کد خبر: 3948135
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴

جانبازان هویت فرهنگی و اجتماعی نظام اسلامی هستند

فرمانده نیروی انتظامی جانبازان و ایثارگران را هویت فرهنگی و اجتماعی نظام اسلامی توصیف كرد و گفت: جانبازان با از خودگذشتگی و ایثار در راه اسلام و انقلاب، فرهنگ ولایت‌مداری و گذشت را در تاریخ به ثبت رساندند.

به گزارش ایكنا از فارس، محمد نیكبخت، فرمانده نیروی انتظامی ممسنی، امروز، 27 دی‌ماه در دیدار با جانباز سرافراز ناجا، رحیم راوش، از جانبازان به‌عنوان انسان‌هایی وارسته و سرمایه های جاویدان كشور یاد كرد و گفت: جانبازان با جانفشانی و ایثار در راه اسلام و انقلاب، فرهنگ ولایت‌مداری و گذشت را در تاریخ به ثبت رساندند.

وی جانبازان و ایثارگران را هویت فرهنگی و اجتماعی نظام اسلامی توصیف كرد و گفت: ایثارگری و رشادت جانبازان كمتر از شهادت نیست، به‌طوری‌كه این جانفشانی و ایثارگری‌ها اقتدار، صلابت، عزت و عظمت جهانی ایران اسلامی را تضمین كرده است.

فرمانده نیروی انتظامی ممسنی تأكید كرد: باید همواره صبر و استقامت خانواده‌های این عزیزان را سرلوحه كار خود قرار دهیم و از آن الگوگیری كنیم.

بنا بر این گزارش، رحیم راوش در سال 1393 در استان سیستان و بلوچستان بر اثر تعقیب و گریز خودرو قاچاقچیان مواد مخدر به مقام جانبازی نائل آمد.

همچنین داوود امجدی، فرمانده انتظامی لارستان در دیدار با تعدادی از جانبازان این شهرستان گفت: جانبازان درگام نخست با حضور درجبهه‌های حق علیه باطل و پس از آن نیز با تحمل سال‌ها سختی، با صبر و روحیه خوب، مایه درس‌آموزی برای همه نسل‌های پس از جنگ خواهند بود.

وی با بیان اینكه عنایت حق تعالی، قدرت اسلام و رهبری حكیمانه رمز پیروزی رزمندگان اسلام بود، افزود: امروز هم نیروهای مسلح جمهوری اسلامی پر توان و با ولایت‌مداری خود در راستای تأمین نظم و امنیت در كشور ایران تلاش و از جان خود می‌گذرند.

فرمانده انتظامی لارستان در در پایان جانبازان را از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و بر لزوم توجه بیش از پیش به این عزیزان تأكید كرد.

انتهای پیام
captcha