وداع امدادگران هلال‌احمر فارس با شهید گمنام
کد خبر: 3948060
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷

وداع امدادگران هلال‌احمر فارس با شهید گمنام

در آستانه فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، مراسم وداع با پیکر یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور امدادگران جمعیت هلال احمر فارس برگزار شد.

به گزارش ایكنا از فارس، در آستانه فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، مراسم وداع با پیكر یك شهید گمنام دوران دفاع مقدس كه اخیراً وارد استان فارس شده است، امروز، 27 دی‌ در مركز جمعیت هلال احمر این استان و با حضور امدادگران برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌رضا بهادر، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در این مراسم، عزت، اقتدار، استقلال، پیشرفت و امنیت امروز ایران اسلامی را مرهون خون شهیدان و مدیون صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدا دانست و افزود: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران افتخار دارد 476 شهید امدادگر را به این انقلاب تقدیم كرده است.

وی با بیان اینکه نقش‌آفرینی مؤثر جمعیت هلال احمر در دوران دفاع مقدس امروز در عرصه‌های دیگر امدادی، اجتماعی، فرهنگی و بشردوستانه استمرار یافته است، تصریح کرد: باید نسل جدید جوانان، امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر را با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا و مأنوس كرد تا ثمره فعالیت‌های امروز آنان در سایه روحیه جهادی و نیت الهی و خالصانه، پررنگ و اثرگذار باشد.

حسین مذنب، مسئول پایگاه مقاومت بسیج جمعیت هلال احمر فارس نیز با بیان اینکه ملاک شهادت تنها تقدیم جان در راه خداوند در میدان نبرد نیست، گفت: هر چند افضل تمامی شهدا کسانی هستند که در صف اول جهاد و در مقام کارزار با دشمنان دین خدا، شربت شهادت نوشیده‌اند، اما دیگرانی که از این فیض محروم شده‌اند نیز می‌توانند با قرار گرفتن در مسیر صحیح عبودیت خداوند و کسب رضایت الهی از اجر و مرتبه شهادت بهره‌مند شوند.

وی اضافه کرد: لبخند و رضایت پروردگار در گرو کسب رضایت امام زمان(عج) است و کسی که در طول حیات خود رضایت ولیعصر(عج) را به دست آورد، در فضیلت شهیدان سهیم خواهد بود.

یادآور می‌شود، این مراسم به‌ همت و همکاری پایگاه مقاومت بسیج شهدای امدادگر و دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر فارس برگزار شد.

انتهای پیام
captcha