اعلام فراخوان طرح ساماندهی و ارتقای سطح داوران مسابقات قرآن در فارس
کد خبر: 3947960
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰

اعلام فراخوان طرح ساماندهی و ارتقای سطح داوران مسابقات قرآن در فارس

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌ كل اوقاف و امور خیریه فارس از اعلام فراخوان ثبت‌نام در مرحله اول طرح ملی سامان‌دهی و ارتقای داوران مسابقات قرآن در این استان خبر داد.

سیدامیرعباس جلالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، از اعلام فراخوان ثبت‌نام در مرحله اول طرح ملی سامان‌دهی و ارتقای داوران مسابقات قرآن در این استان خبر داد و گفت: این طرح به‌منظور سنجش و ارزیابی داوران مسابقات قرآن كریم انجام می‌شود.

وی هدف از اجرای این طرح را ایجاد شرایط یكسان برای بهره‌مندی از تمامی علاقه‌مندان به داوری مسابقات قرآن، ارتقای كیفیت علمی و فنی داوران فعلی كشور، شناسایی، آموزش و تربیت داوران جوان و هدایت استعدادهای جدید به سمت داوری مسابقات قرآن برشمرد.

جلالی اظهار كرد: در راستای اجرای این طرح آزمونی از داوران قرآن در 7 بخش داوری شامل صحت حفظ، تجوید، وقف و ابتدا، صوت، لحن (ویژه قرائت تحقیق و ترتیل و حفظ) و هماهنگی و حسن اجرا و لحن (ویژه همخوانی و همسرایی) برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف فارس با بیان اینكه آزمون مذكور در 4 سطح شهرستانی، استانی، سراسری دستگاه‌ها و نهادها و ملی برگزار خواهد شد، گفت: شرایط عمومی و تخصصی و منابع آزمون در دستورالعمل اجرایی طرح در پایگاه اطلاع‌رسانی به نشانی https://my.oghaf.ir آمده است.

وی از تمام داوطلبان واجد شرایط داوری مسابقات قرآن در استان فارس دعوت كرد تا از تاریخ 24 دی‌ماه جاری تا 24 بهمن‌ماه سال جاری به مراجعه به پایگاه اینترنتی ذكر شده نسبت به ثبت‌نام در این آزمون اقدام كنند.

انتهای پیام
captcha