مجالس عزای حضرت زهرا(س) تعطیل‌شدنی نیست
کد خبر: 3947850
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷

مجالس عزای حضرت زهرا(س) تعطیل‌شدنی نیست

خطیب جمعه سیدان با بیان اینکه مجالس عزای حضرت زهرا(س) تعطیل شدنی نیست، بر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این مجالس تأکید کرد.

به گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین مسعود فرهادی، خطیب جمعه سیدان، امروز، 26 دی‌  در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه بیان کرد: برگزاری مجالس عزاداری حضرت زهرا(س) تعطیل‌شدنی نیست اما از طرفی به واسطه این ویروس منحوس کرونا باید ملاحظاتی را رعایت کنیم.

وی با تأکید بر اهمیت خدامحوری در تمام شئون زندگی گفت: یکی از کارکردهای دین این است که بشریت با تمام مشکلات و گرفتاری‌ها بتواند زندگی رضایتمندی داشته باشد

فرهادی، مشکلات، کمبودها و گرفتاری‌ها را لازمه زندگی بشریت دانست و گفت: انسان به هر اندازه که صاحب قدرت و امکانات باشد ناملایمات سراغش می‌آیند و هیچ‌کس از این قاعده مستثنی نیست.

خطیب نماز جمعه بخش سیدان همچنین در ادامه سخنان خود با اشاره به وقایع اخیر آمریکا گفت: آنچه که آمریکایی‌ها می‌خواستند در سال ۸۸ بر سر ایران بیاورند در سال ۹۹ بر سر خودشان آمد و این نشان می‌دهد که دست حق و عنایات و الطاف الهی همواره شامل مؤمنین و مسلمانان و این مملکت و نظام اسلامی بوده است.

وی در پایان تأکید کرد: باید با ایمان راسخ و اراده محکم در راستای تحقق بخشیدن به اهداف و آرمان‌‌های والای انقلاب، امام و شهدا بکوشیم تا در گام دوم انقلاب و تمدن‌سازی بتوانیم زمینه‌ساز ظهور حضرت صاحب‌الزمان(عج) باشیم.

انتهای پیام
captcha