کمک ۷۰۰ میلیارد تومانی خیران فارس به عرصه سلامت
کد خبر: 3947601
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹

کمک ۷۰۰ میلیارد تومانی خیران فارس به عرصه سلامت

استاندار فارس یکی از اقدامات بسیار پسندیده خیران در ایام شیوع کرونا را تأمین نیازمندی‌های کادر درمان اعلام کرد و گفت: در این راستا بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان کمک‌های مردمی تاکنون دریافت شده است.

به گزارش ایكنا از فارس، عنایت‌الله رحیمی، استاندار فارس امروز، 24 دی‌ در نشست طرح «شهید سلیمانی» كه با حضور فرمانده سپاه فجر و مسئولان دانشگاه علوم پزشكی شیراز برگزار شد، از فعالیت‌های انجام شده در قالب این طرح به‌منظور مقابله با كرونا قدردانی كرد و گفت: در این طرح همه به دنبال همدلی و انسجام بودند و به همین دلیل عنایت خداوند شامل حال ما شد و به موفقیت‌هایی دست پیدا كردیم.

وی با یادآوری اینكه بحمد الهی روند شیوع كرونا نزولی شده است، گفت: در استان فارس نیز شاهد برقراری آرامش و همدلی‌ها میان مردم و مسئولان در این رابطه بوده‌ایم.

رحیمی بیان كرد: یكی از اقدامات بسیار پسندیده در این ایام تأمین نیازمندی‌های كادر درمان است كه در این راستا بیش از 700 میلیارد تومان كمك‌های مردمی تاكنون دریافت شده است.

وی خدمات گروه‌های مرجع و دست‌اندركاران مرتبط در بحران كرونا را موفق ارزیابی كرد و گفت: تمام مسئولان و نهادهای امنیتی و نظارتی در كنار مدافعان سلامت در مقابله با كرونا، نقش بی‌بدیلی‌ ایفا كرده‌اند و بحمد الهی این مسئله گام مؤثری در بالا بردن مسئولیت‌پذیری بود.

استاندار فارس همچنین از كمك‌های مؤمنانه و همدلی مردم و مسئولان در دستگیری از اقشار آسیب‌دیده از كرونا قدردانی كرد و گفت: بحمد الهی مردم و اصناف مشاركت بسیار خوبی در بحث كمك‌های معیشتی به نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده داشته‌اند.

رحیمی با تصریح اینكه مردم در طرح شهید سلیمانی هم مشاركت بسیار خوبی داشته‌اند، ابراز امیدواری كرد كه در قالب این طرح همچنان پروتكل‌های بهداشتی از سوی مردم رعایت شود.

انتهای پیام
captcha